روزی ۳۰ دقیقه به ساعات آموزشی دانش آموزان اضافه می‌شود

۲۴اردیبهشت،

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه از مهر ماه سال جاری روزانه ۳۰ دقیقه به ساعات آموزش هفتگی تمامی دانش آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه اضافه می‌شود، گفت: طرح جامع اقامه نماز در دست بررسی شورای عالی آموزش و پرورش است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،‌دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه از مهر ماه سال جاری روزانه ۳۰ دقیقه به ساعات آموزش هفتگی تمامی دانش آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه اضافه می‌شود، گفت: طرح جامع اقامه نماز در دست بررسی شورای عالی آموزش و پرورش است.

مهدی نویدادهم در گفت‌وگوبا  ایسنا، در باره این مصوبه افزود: طرح اقامه نماز از زمانهای قبل در دستور کار برنامه‌های مدیران مدارس قرار داشت و همواره اجرا شده است، اما طرح تازهی را براساس تجربیات سنوات قبل و سیاستهای سند تحول بنیادین تدوین کرده‌ایم که در دست بررسی است.

وی افزود: بر اساس این طرح مقرر شده دانش آموزان به صورت نظام مند و آگاهانه و اختیاری به سمت اقامه نماز فراخوانده شوند.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه اجرای طرح مذکور در مدارس در احکام سند تحول آمده است، تصریح کرد: با تصویب این آیین‌نامه از مهر ماه سال جاری روزانه نیم ساعت به ساعات آموزشی دانش آموزان در همه پایه‌ها و مقاطع اضافه خواهد شد.

به گفته نوید ادهم، مدارس از مهر ماه موظفند برنامه‌هفتگی و ساعات آموزشی خود را با لحاظ این طرح تازه ارائه کنند.

وی در پایان یادآور شد: طرح یاد شده در صورت امضای رییس جمهور، ابلاغ خواهد شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.