روزی نیست که بیدار شویم و طرحی علیه صنعتگران نداشته باشیم

ایسنا/کرمان رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: بزرگترین مشکل تولیدکنندگان دغدغه‌هایی است که هر روز برای آنهاد ایجاد می‌شود. روزی نیست که بیدار شویم و طرحی علیه خودمان را نداشته باشیم. هر روز درد بر روی دردهای ما اضافه می شود. 

“سیدعبدالوهاب سهل آبادی” ظهر امروز سوم مهرماه در آئین گرامیداشت روز صنعت و معدن در استان کرمان گفت: امروز قوه قضائیه از تولیدکنندگان حمایت می کند و از سوی دیگر نیز وزارت صمت مقداری از اختیارات خود را تفویض کرده است پس ما باید از این فرصت نهایت استفاده را بکنیم.

وی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بزرگترین مشکل تولیدکنندگان دغدغه‌هایی است که هر روز برای آنهاد ایجاد می‌شود. روزی نیست که بیدار شویم و طرحی علیه خودمان را نداشته باشیم. هر روز درد بر روی دردهای ما اضافه می شود. 

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران بیان کرد: انتظار می رود نمایندگان مجلس به گونه ای قانون گذاری کنند که مقداری از دغدغه‌های صنتعتگران را کم کنند. جای سوال است که در استانی مانند کرمان که یک استان معدنی است تاکنون چه تسهیلات برای تهیه ماشین‌آلات به معدن‌داران اعطا شده است؟ کدام معدن داری می‌تواند یک لدر ۸ میلیاردی را بدون تسهیلات خریداری کند؟ آِا با این رفتار می تواند شاهد رشد معادن در این استان بود؟

وی تاکید کرد: امروز ما به دنیا ما ثابت کردیم که با سخت‌ترین شرایط می توانیم همچنان سرپا ایستاده و تولید می‌کنیم. امروز درصد قابل توجهی از مواد غذایی دنیا را ما تولید می‌کنیم و به خود آمریکایی ها می‌فروشیم بدون آنکه آنها این موضوع را بدانند. اما جای سوال است که در داخل چه کسی از ما حمایت کند؟

سهل‌آبادی معنی جهش را در اصلاح دانست و عنوان کرد: چه کسی گفت که افرادی در معادن کشته می شوند شهید هستند؟ باید هوای این رزمندگان را همانند رزمندگان جبهه‌های جنگ داشته و به آنها نگاه ویژه داشته باشیم و معتقدیم اگر از صنعت کشور درست حمایت شود، تحریم ها هیچ تاثیری بر کشور نخواهد داشت.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران خطاب به مسئولین کشور گفت: نیاز است قوانین را مهندسی کرده و برخی از قوانین را عوض کنیم تا بتوانیم این بیکاری‌ها را در سطح کشور جمع کنیم. متاسفانه وزیر وقت به پیشنهادات ما توجه نکرد و حواهش می کنیم نمایندگان مردم در خانه ملت نسبت به بازنگری قوانین اهتمام ویژه داشته و بر حسن اجرای آنها نظارت جدی داشته باشند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.