روز بصیرت در صفحه تقویم ورق می خورد

۶ م دیماه ،

برنامه ” صفحه تقویم” شنبه ۹دی ماه با نگاهی به ارزش های روز بصیرت از رادیو قرآن پخش می گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی رادیو قرآن؛ برنامه “صفحه تقویم” که هرروز صبح ساعت ۶:۴۰  به بیان اتفاقهای مهم تاریخی روز می پردازد در روز شنبه ۹ دی ماه به برگی دیگر از افتخارات مردم کشورمان نگاه ویژه خواهد داشت.
در نهم دی‌ماه ۸۸ انتظار تقویم تاریخ کشورمان برای ثبت حماسه‌ای دیگر توسط ملت به پایان رسید و در این روز مردم ثابت کردند که در میان گرد و غباری که فتنه‌گران به پا کرده و خواهند کرد، نه راه را گم کرده و نه دست از راهبر واقعی خود که همان ولایت فقیه است، بر می‌دارند.
روز نهم دی‌ماه سال ۸۸ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران تحت عنوان روز بصیرت که امضای آن را حضور میلیونی مردم به پای صفحات روزگار نشاند، تبدیل به “یوم الله” شده و ماندگار گردید تا در تمام دوران تاریخ حیات بشر ،نمایانگر حاصل نتیجه دست انداختن به حبل الله باشد.
۹دی روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» نام گرفت  و ناگفته نماند؛ این روز به فرموده مقام معظم رهبری “روز تجلی قدرت خدا بود”.
برجسته‌ترین ویژگی حماسه نهم دی دو عنصر حضور مردم و ایمان دینی آنها بود که با این حضور انقلابی و ایمان خدایی نفس فتنه و فتنه گران را در سینه حبس کرد.
مقام معظم رهبری در دیدار خود با اعضای ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی، خاطرنشان کردند: “حضور عظیم و خروشان مردمی در نهم دی ۸۸، تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دل های مردم بود”.
حضرت آیت الله خامنه‌ای در تبیین حقیقت حماسه ۹ دی به دو عنصر حضور گسترده مردمی و ایمان دینی مردم اشاره و خاطرنشان کردند:” نهم دی ۸۸، اتفاق کوچکی نیست؛ بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه حرف اصلی ملت ایران یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده های الهیی تبیین شود”.
برهمین اساس در برنامه “صفحه تقویم” برگی دیگر از تاریخ ورق می خورد و این بار شنوندگان رادیو قرآن از حماسه ای که خود با حضور پرشور در چنین روزی آفریدند خواهند شنید.
گفتنی است؛ برنامه” صفحه تقویم” به سردبیری و تهیه کنندگی فاطمه گنجی و گویندگی عبد ا…فجری و مریم صلحی هرروز ساعت ۶:۴۰مدت ۵دقیقه از رادیو قرآن پخش می گردد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.