روز «خیرین آموزش عالی» در تقویم دانشگاهی ثبت شد

روز «خیرین آموزش عالی» در تقویم دانشگاهی ثبت شد

جام جم آنلاین: دبیر کمیته خیرین وزارت علوم عنوان کرد: روز میلاد کریم اهل بیت(ع) بعنوان روز خیّرین آموزش عالی در تقویم دانشگاهی ثبت شد.

سید جواد ساداتی نژاد ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)، با اعلام این خبر افزود: با پیشنهاد و پیگیری دبیرخانه این کمیته و موافقت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، روز پانزدهم رمضان مصادف با میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) در تقویم دانشگاهی با عنوان روز خیّرین آموزش عالی، نامگذاری و ثبت شد.

وی هدف از این اقدام را تجلیل از نقش والا و جایگاه ویژه خیّرین در حوزه آموزش عالی کشور دانست و بیان کرد: هر چند خیرین در قبال اقدامات خداپسندانه خود انتظار و توقع تجلیل ندارند و به درستی معتقدند اجر و ثواب اقدامات ایشان نزد خداوند محفوظ است، اما کمیته خیّرین وزارت علوم تجلیل از آنان را جزو وظایف ذاتی خود می‌داند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم تصریح کرد: نیت خیرین نیک اندیش کاملا الهی و معنوی است و اینگونه اقدامات در برابر همت بلند و مناعت طبع آنان بسیار ناچیز است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که ایران اسلامی در طول سه دهه گذشته پیوسته در حال جهاد بوده است، یادآور شد: در شرایط فعلی جهاد علمی در کشور اولویت دارد و خیرین پیشگامان حمایت از این جهاد مقدس هستند.(ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.