روز دوم کامیک – کان۲۰۱۲ در “کافه سینما”: اخبار جدید از سریال‌های محبوب شما تئوری بیگ بنگ، walking dead و Breaking Bad / عکس‌های منتخب ما از روی دوم را ببینید

کافه سینما- رسول مختاری: روز دوم کامیک کان نیز شلوغ و پر هیجان سپری شد. ابتدا از اولین تصاویر فیلم جدید «نیل بلومکمپ» (کارگردان فیلم تحسین شده منطقه ۹) با نام ایلیزیم رونمایی گردید. «مت دیمون» و «جودی فاستر» در تالار حاضر بودند و به سوالات در مورد این فیلم تخیلی پاسخ دادند. «جوزف گوردن لویت» و «کالین فارل» هم برای فیلمهای لوپر و یادآوری کامل در تالار H حاضر شدند و کلیپ‌های جدیدی از این دو فیلم نیز برای علاقه مندان نمایش داده شد. اما از سوی دیگر بازار سریال‌ها نیز در کامیک کان ۲۰۱۲ داغ داغ است. در روز دوم غرفه‌های سریال‌های تئوری بیگ بنگ، بازی پادشاهان، walking dead و Breaking Bad و دکستر فعال بودند و اخبار جدید فصل‌های جدید این سریال‌ها را به طرفداران این سریال‌ها رساندند. گزارش مفصل کافه سینما را از روز دوم را در کافه سینما بخوانید و همچنین تصاویر منتخب روز دوم را نیز مشاهده کنید:

ایلیزیم: دنیا در سال ۲۱۵۹

نیل بلومکمپ با‌‌ همان اولین فیلم بلندش، منطقه ۹ موفق‌های بسیاری را بدست آورد و هم اکنون بسیاری منتظر فیلم دوم این کارگردان در ژانر علمی تخیلی هستند. در روز دوم کلیپی ۷ دقیقه‌ای از این فیلم نمایش داده شد و با اینکه نسخه‌ای تدوین نشده و راف از فیلم بود، اما بسیاری اعتقاد دارند که بهترین کلیپی بود که تا به حال در تالار H نمایش داده شده است. تصاویر این کلیپ یادآور فیلم منطقه ۹ بوده‌اند. «مت دیمون» و «جودی فاستر» برای پاسخ به سوالات به بالای سن آمدند. ایلیزیم داستان دنیا در سال ۲۱۵۹ را نقل می‌کند، زمانی که دنیا را بدبختی، بیماری و آلودگی فرا گرفته است اما گروهی ثروتمند ایستگاه فضایی با نام ایلیزیم را ساخته‌اند، جایی که خبری از بیماری و آلودگی نیست. فاستر نقش وزیری را دارد که با قوانین ضد مهاجرت اجازه آمدن مردم عادی به ایلیزیم را نمی‌دهد و دیمون قصد برقراری عدالت را دارد. این فیلم اول مارس ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

یادآوری کامل و لوپر

دومین کلیپی که در روز دوم علاقه مندان را به وجد آورد تصاویری از فیلم «یادآوری کامل» بود. فیلمی به کارگردانی «لن وایزمن» که بازسازی یک فیلم دهه نودی با بازی «آرنولد شوارتزنگر» و «شارون استون» است که توسط «پُل ورهوفن» کارگردانی شده بود. «کالین فارل»، «جسیکا بیل «و «کیت بکینسل» بازیگران فیلم هستند که برای پاسخ به سوالات بالای سن آمدند. فیلم ماجرای کارگر یک کارخانه است که رویاهای تکراری ذهنش را آزار می‌دهند و در اثر این ناخوشی دچار توهمی خاص می‌گردد و خود را به شکل جاسوسی می‌بیند که در حال فرار از دست ماموران امنیتی است. درست بعد از تمام شدن کنفرانس خبری «یادآوری کامل» معرفی فیلم لوپر آغاز شد و گوردون لویت با استقبال شدید حاضرین مواجه شد. کلیپ ۵ دقیقه‌ای لوپر عکس العمل‌های متفاوتی را ایجاد کرد. در این فیلم علمی تخیلی گوردون لویت و بروس ویلیس هم بازی هستند.

روز دوم: روز سریال‌ها

بینگ بنگ تئوریی: فصل ششم

اما روز دوم در حقیقت روز سریال دوستان آمریکایی بود. گروه سریال محبوب شبکه CBS، تئوری بینگ بنگ در تالار H حاضر بودند و با اینکه تمام سعی خود را کردند تا اخبار زیادی از فصل جدید این سریال به بیرون درز ندهند اما مشخص شد اتفاقات جالب و هیجان انگیزی در فصل ششم این سریال در راه است: هاوارد چند اپیزود اول را در فضا خواهد بود در حالی که لونارد و پنی چالش‌های پیچیده‌ای را روبرو خواهند داشت. راجش هم وارد داستان عشقی جدیدی می‌شود. پخش فصل ششم این سریال از ۲۷ سمپتامبر آغاز خواهدشد.

Walking dead: فصل سوم

برای سال دوم هم سریال شبکه AMC اولین تریلر فصل جدیدش را منتشر و همچنین زمان نمایش فصل جدید را مشخص کرد. فصل سوم این سریال زامبی با ۱۶ اپیزود طولانی‌ترین فصل می‌باشد که از ۱۴ اکتبر پخشش آغاز می‌گردد. بعد از فصلی پر خون در فصل جدید به گروه بازیگران این درام زامبی که اقتباسی از مجموعه کامیک بوک «رابرت کرکمن» است دو کاراک‌تر جدید اضافه شده است.

Breaking Bad: فصل پنجم

تریلر فصل پنجم این سریال نیز در تالار H نمایش داده شد و تقریبا تمام ۴۰۰۰ صندلی پر بودند. Breaking Bad، از شبکه کابلی AMC پخش می‌شود و پخش آن از ژانویه سال ۲۰۰۸ شروع شده است، تا به حال چهار فصل از این سریال، شامل ۴۶ قسمت پخش شده است. فصل پنجم و آخر این سریال ۱۶ اپیزود داد.

تریلر جذاب فصل آخر این سریال را درکافه سینما ببینید (دانلود با حجم ۷ مگابایت)

میزان روشنایی دانــلود لینک ویدئو این ویدئو را در سایت خود قرار دهید

عکس های منتخب روز دوم:

  • Click to enlarge comic-con2012-day2-1.jpgClick to enlarge Click to enlarge
  • Click to enlarge comic-con2012-day2-10.jpgClick to enlarge Click to enlarge
  • Click to enlarge comic-con2012-day2-11.jpgClick to enlarge Click to enlarge
  • Click to enlarge comic-con2012-day2-2.jpgClick to enlarge Click to enlarge
  • Click to enlarge comic-con2012-day2-3.jpgClick to enlarge Click to enlarge
  • Click to enlarge comic-con2012-day2-4.jpgClick to enlarge Click to enlarge
  • Click to enlarge comic-con2012-day2-5.jpgClick to enlarge Click to enlarge
  • Click to enlarge comic-con2012-day2-6.jpgClick to enlarge Click to enlarge
  • Click to enlarge comic-con2012-day2-7.jpgClick to enlarge Click to enlarge
  • Click to enlarge comic-con2012-day2-8.jpgClick to enlarge Click to enlarge
  • Click to enlarge comic-con2012-day2-9.jpgClick to enlarge Click to enlarge


کافه سینما-آخرین اخبار و یادداشت های سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.