روز زن بهانه‌ای برای تعطیلی زودهنگام مجلس!

** سومین روز از بررسی لایحه بودجه سال ۹۱ در نوبت عصر، با ۳۰ دقیقه تاخیر در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه با حضور ۱۵۵ نماینده به ریاست علی لاریجانی آغاز شد و در ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه با حضور ۱۹۴ نفر رسمیت یافت.

** در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه ۹۱ به اشتباه دو ماده هزینه‌ای در مجلس مورد بررسی قرار گرفت. در حین بررسی دو ماده یاد شده، هیات رییسه متوجه این اشتباه شد و لاریجانی در این رابطه اظهار داشت: این اداره قوانین چه کار می‌کند!

در بررسی لایحه بودجه، نمایندگان ابتدا بخش های درآمدی بودجه و سپس بخش های هزینه ای را بررسی می‌کنند.

** پیاده‌روی نمایندگان درصحن علنی امروز نیز همانند روزهای گذشته ادامه داشت و آنها در گروه‌های دو، سه و چهارنفره در مجلس پیاده‌روی می‌کردند.

** ‘بیژن نوباوه وطن’ از صبح امروز بر روی سرش چفیه انداخته بود .

** خواب بودن برخی از نمایندگان در حین جلسه علنی امروز به طور وضوح قابل مشهود بود.

** هنگامی که ‘سیدنجیب حسینی’، نماینده اهواز در تذکری اظهار داشت، هر فردی که وارد ‘بوموسی’ می‌شود، از سوی شرکت تلفن همراه ‘ایرانسل’ برای وی پیامی خوش‌آمدگویی به خاک امارات متحده عربی ارسال می‌شود، برخی از نمایندگان برای اطلاع بیشتر از این موضوع به سمت وی رفتند.

** محمدرضا باهنر از زمانی که در صندلی ریاست به جای علی لاریجانی قرار گرفت، خطاب به نمایندگان گفت، به دلیل ولادت حضرت زهرا(س) می خواهیم مجلس را زودتر تعطیل کنیم. وی در پایان جلسه علنی امروز به نمایندگان توصیه کرد، هدیه روز زن یادشان نرود.

** جلسه علنی امروز در ساعت ۱۸ پایان یافت.

سیام*۹۱۲۱*۲۰۲۳***

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۷۹۴۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.