روز قدس طومار رژیم ننگین صهیونیستی را در هم خواهد پیچید

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

بروجردی ضمن محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه؛

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: همه جهان اسلام پاسخ این جنایات را در روز جهانی قدس خواهند داد و این روز به برکت الفاظ قدسی امام راحل روز به روز باشکوه‌تر برگزار می‌شود و سرانجام طومار رژیم ننگین صهیونیستی را در هم خواهد پیچید.

علاالدین بروجردی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به حملات وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی به مردم مسلمان نوار غزه اشاره کرد و گفت: به شدت این جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع نواز غزه را محکوم می‌کنیم.
 
وی افزود: به خاک و خون کشیدن صدها زن و کودک و ده‌ها هزار مسلمان روزه‌دار نشان دهنده این است که رژیم صهیونیستی هیچ حد و مرزی برای جنایت‌های خود در جهان امروز قائل نیست.  
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سکوت جهان و حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی از این جنایت‌ها نشان دهنده به سخره گرفتن حقوق بشر از سوی کشورهای غربی است.  
 
نماینده بروجرد ضمن انتقاد از عملکرد دبیر کل سازمان ملل متحد در این رابطه گفت: دبیر کل سازمان ملل کشتار ده‌ها زن و کودک در این جنایت‌ها را محکوم نکرده و تنها متعرض دفاع مشروع فلسطینی‌ها و پرتاب موشک به سرزمین‌های اشغالی شد که این نشان دهنده فاصله طولانی دبیر کل سازمان ملل از وظیفه قانونی خویش است.  
 
وی ادامه داد: همه جهان اسلام پاسخ این جنایات را در روز جهانی قدس خواهند داد و این روز به برکت الفاظ قدسی امام روز به روز باشکوه‌تر برگزار می‌شود و سرانجام طومار رژیم ننگین صهیونیستی را در هم خواهد پیچید.
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان گفت: امروز وظیفه سازمان کنفرانس کشورهای اسلامی برگزاری جلسات فوق‌العاده جهت کمک به مردم غزه و مقابله با رژیم صهیونیستی است.
 
اضافه می‌شود؛ همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان رژیم صهیونیستی با حمایت‌های مکرر آمریکا و کشورهای غربی بار دیگر مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین از جمله غزه را به رگبار بسته است.
 
این در حالی است مردم مظلوم فلسطین با کمبود شدید دارو و نیازهای اولیه زندگی مواجه است.
 
تاکنون کشورهای مدعی حقوق بشر نه تنها جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم نکرده‌اند بلکه تنها به این نکته اشاره کردند که رژیم صهیونیستی حق دفاع از خود را دارد!
 
انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.