روز ملی بیرون آمدن: امری منفی که مثبت جلوه داده می‏ شود!

به‏ رغم تلاش ‏های فعالان همجنس ‏باز برای ارائه تصویری عادی از سبک زندگیشان که شبیه به سبک زندگی ناهمجنس ‏خواهان است، آمار نظرسنجی ‏های مختلف، عکس این موضوع را نشان می ‏دهند.

اعضا و طرفداران جمعیت همجنس ‏باز، دوجنس باز و فراجنسیتی (LGBT)، روز ۱۱ اکتبر را روز ملی بیرون آمدن در نظر گرفته ‏اند.

به گزارش مهرخانه، این روز نخستین بار در سال ۱۹۸۸ توسط رابرت آیچبرگ، روان ‏شناسی اهل نیومکزیکو و موسس کارگاه تجربه و جین اُلیری، سیاستمدار همجنس ‏باز اهل لس‏آنجلس که در آن زمان رهبری طرفداران حقوق ملی همجنس ‏بازان مرد را برعهده داشت، ترتیب داده شد.
جمعیت  LGBTطرفداران و متحدینشان، از این روز برای افزایش آگاهی در مورد این جمعیت و شیوه زندگی آنها استفاده کرده و سعی می‏ کنند جمعیت را تشویق به شرکت در زمینه ‏های مختلف زندگی بنمایند.
به‏ رغم تلاش ‏های فعالان همجنس ‏باز برای ارائه تصویری عادی از سبک زندگیشان که شبیه به سبک زندگی ناهمجنس ‏خواهان است، آمار نظرسنجی ‏های مختلف، عکس این موضوع را نشان می ‏دهند.
طبق شورای تحقیق خانواده ایالات متحده، این جمعیت یکی از پرخطرترین گروه هایی است که در معرض بیماری ‏هایی جدی مانند HIV ،HPV و هپاتیت قرار دارد.
نظرسنجی ‏ها همچنین نشان‏ دهنده شیوع بالای مشکلات روانی در میان همجنس‏ بازان است. نظرسنجی سراسری در مورد زنان همجنس ‏باز که در مجله «روانشناسی مشاوره ‏ای و کلینیکی» به چاپ رسید، نشان می داد که ۷۵ درصد از حدود ۲۰۰۰ پاسخ ‏دهنده به گونه ‏ای مشاوره ‏های روانشناختی را دنبال می‏ کرده ‏و بسیاری از آنها به دنبال درمان اندوه و افسردگی ‏های طولانی مدت بوده ‏اند.
برخی از کارشناسان بر این باورند که همجنس‏ بازی خود یک بیماری است که ریشه در اختلالات روانشناختی دارد. به علاوه، تمامی ادیان الهی، این جمعیت‏ را نکوهش کرده و بشر را از چنین اعمال غیرمعمولی نهی می‏ کنند.

(در همین زمینه: همجنس گرایی به سبک غربی یا اسلامی! – ۱ )

انتهای پیام/۹۰۰۸۰۲


پایگاه تحلیلی خبری مهرخانه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.