روز چهارشنبه؛ دیدار نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب

عضو هیئت رئیسه مجلس از دیدار نمایندگان با مقام معظم رهبری و جلسه بررسی وضعیت اقتصادی و تولید در کشور با حضور وزرای اقتصادی و صنعت،معدن تجارت و رئیس کل بانک مرکزی در هفته جاری خبر داد.

محمد دهقان در خصوص برنامه صحن علنی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری گفت: یکشنبه هفته جاری حمید رضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه اصل ۴۴ قانون اساسی و غلامرضا مصباحی مقدم رئیس کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی مجلس هشتم شورای اسلامی در صحن علنی مجلس گزارشی از روند خصوصی سازی در کشور و اجرای قانون هدفمندی یارانه ها ارائه خواهند داد.

نماینده مردم چناران و طرقبه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه علنی روز سه شنبه نیز وزرای صنعت،معدن و تجارت و اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی برای ارائه گزارشی از وضعیت اقتصاد و تولید و صنعت در کشور در صحن علنی مجلس حضور می یابند. وی افزود: در این جلسه تعدادی از نمایندگان به قید قرعه نظرات کارشناسی خود را ارائه خواهند داد.

دهقان تاکید کرد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، نمایندگان مجلس پیش از اینکه وارد روند تصمیم گیری شوند باید در جریان وضعیت اقتصادی کشور قرار گیرند تا با شناختی درست نسبت به وضعیت کشور تصمیم گیری کنند.

۲۷۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.