روز گدایی آمریکا و غرب از ایران به زودی فرا می‌رسد

۱۲م دیماه ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های یک‌جانبه غرب به غنی سازی اورانیوم ادامه داده و به زودی روزی فرا می‌رسد که دست گدایی آمریکا و غرب به سمت ایران دراز خواهدشد.

حسین معین‌‌آبادی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعای اخیر روزنامه نیویورک تایمز مبنی بر به بن‌بست رسیدن ایران و گروه۱+۵ در مذاکرات هسته‌ای گفت:  تمامی این اظهارات بی اساس نشانگر هراس آمریکا و غرب از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در فناوری صلح‌آمیز هسته ای است.

وی افزود: اینگونه اظهارات رسانه‌های آمریکایی نشان دهنده وحشت آنها از پشتکار ملت ایران بوده و آمریکا و غرب باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران از حق خود در غنی سازی اورانیوم کوتاه نخواهد آمد و با تمام وجود از خون شهدای هسته‌ای خود دفاع خواهد کرد.

معین آبادی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد نگرش غرب نسبت به برنامه هسته‌ای ایران تغییر کرده و طبیعتا در مذاکرات آتی شاهد گفتگویی متفاوت خواهیم بود.

این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: مذاکرات آتی ایران و گروه ۱+۵  در صورتی نتیجه بخش خواهد بود که طرف غربی حسن نیت خود را به کشورمان ثابت کند.

وی در پایان یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های یک‌جانبه غرب به غنی سازی اورانیوم ادامه داده و روزی خواهد رسید که دست گدایی آمریکا و غرب به سمت ایران دراز خواهدشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.