روستایی که تمامی زنانش بلندترین موی جهان را دارند!

روستایی که تمامی زنانش بلندترین موی جهان را دارند!

نوع آرایش موی آنان نشان از نمادهای ویژه‌ای است به طور مثال در صورتی که موهایشان را دور سرشان قرار دهند به این معنی است که ازدواج کرده‌اند اما صاحب فرزندی نیستند.

داشتن موی بلند و زیبا برای اکثر زنان ویژگی مهمی محسوب می‌‌شود اما زنان روستایی در چین به دلیل این که بلندترین مو را در میان اکثر مردم دارند، تحسین می‌‌شوند.
 
به گزارش ایسنا، این روستا همانند دیگر مناطق چین به دلیل رسوم باستانی و مناطق طبیعی زیبا گردشگران زیادی را به خود جلب می‌‌کند اما زنان این روستا به دلیل داشتن موهای بلند در جلب گردشگر نقش بیشتری داشته‌اند.
 
متوسط بلندی مو زنان این روستا در حدود یک متر است. در فصل تابستان و پاییز، زنان با رفتن به رودخانه روستا موهای خود را شستشو می‌‌دهند و آن را در پوششی آبی رنگ می‌‌پوشانند.
 
گفته شده است تا سال ۱۹۸۷ میلادی رسم مردم این روستا این بوده است که تنها همسران این زنان حق داشته‌‌اند موهای بلند آنان را ببینند و در صورتی که مرد مجردی موهای آنان را می‌دید مجبور بود به مدت سه سال نقش داماد خانواده را داشته باشد اما این رسم اکنون از بین رفته است.
 

به گزارش پایگاه اینترنتی oddity central، همچنین نوع آرایش موی آنان نشان از نمادهای ویژه‌ای است به طور مثال در صورتی که موهایشان را دور سرشان قرار دهند به این معنی است که ازدواج کرده‌اند اما صاحب فرزندی نیستند.

————————————

پلیس در تعقیب عاملان جنایت ورامین

پلیس در تعقیب مردان مسلحی است که با ورود به سفره خانه ای سنتی در ورامین جنایتی تمام عیار را رقم زدند. تبهکاران که نقاب به چهره داشتند با به رگبار بستن حاضران یک نفر را کشتند و ۳نفر دیگر را به شدت مجروح کردند. به گزارش خراسان، شامگاه پنج شنبه گذشته دو مرد نقابداروارد سفره خانه ای سنتی در بولوار رسالت ورامین شدند. آنها که مسلح به دو قبضه سلاح کلاشینکف بودند با تهدید حاضران در سفره خانه، آنها را وادار به سکوت کردند و متصدی آنجا را مجبورکردند در ورودی را ببندد. یکی از مهاجمان که علاوه بر سلاح گرم، قمه بزرگی نیز به دست داشت با تهدید،حاضران را به صف و شروع به بازرسی آنها کرد و نفر دوم جلوی در ایستاد. درحالی که دقایقی از آغاز این ماجرای خشونت بار گذشته بود ناگهان یکی از حاضران به نام حمیدرضا که پشت مرد مسلح به قمه ایستاده بود تلاش کرد قمه را از دست وی بگیرد که این اقدام وی باعث شد تا مردی که جلوی در بود گلوله های سلاحش را به سوی او نشانه برود. او در یک چشم به هم زدن چندین تیر شلیک کرد. گلوله های اول به حمیدرضا اصابت کرد و باعث مرگش شد.اما این پایان کار نبود. مرد مسلح که به نظر می رسید دست و پایش را گم کرده است در ادامه سلاحش را به سوی افراد دیگری که در آنجا بودند گرفت و رگباری از گلوله را به طرف آنها شلیک کرد. گلوله ها به دست، سینه و پاهای ۳ نفر اصابت کرد تا حمامی از خون در سفره خانه سنتی به راه بیفتد. دو مرد مسلح که احتمال می دادند ادامه حضورشان در آنجا ممکن است باعث شود در محاصره پلیس قرار بگیرند خیلی سریع از آنجا بیرون آمدند و سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت فرار کردند.دقایقی بعد از این حادثه ماموران خود را به محل رساندند وکنترل اوضاع را به دست گرفتند. هم زمان چند دستگاه آمبولانس به آنجا اعزام شد و ۳مجروح حادثه نیز به بیمارستان منتقل شدند. اطلاعات به دست آمده درباره سرنوشت مجروحان این حادثه نشان می دهد حال یکی از آنها وخیم است همچنین حمیدرضا صبوری، قربانی این حادثه نیز طی مراسمی به خاک سپرده شد. براساس این گزارش هنوز انگیزه این افراد از این اقدام وحشیانه معلوم نشده است اما مقامات پلیس آگاهی ورامین با بررسی آثار به جا مانده از تبهکاران امیدوارند بتوانند به زودی آنها را به دام بیندازند. خراسان

————————————-

دوربین مخفی در اتاق دختران دانشجو

مرد ۵۰ ساله‌ای که خانه‌اش را به ۴ دختر دانشجو اجاره داده بود با کار گذاشتن یک دوربین داخل دریچه کولر از آپارتمان محل زندگی این دختران فیلمبرداری می‌کرد. یکی از دختران دانشجو هنگام غروب متوجه انعکاس نور چراغ در یک شیء عدسی‌مانند داخل دریچه کولر شد و کنجکاوی‌اش را برانگیخت. این دختران با کنجکاوی قاب دریچه را باز کردند و لنز دوربین را دیدند. فرمانده انتظامی مشهد در این رابطه به شوک گفت: در پی گزارش ۴ دختر دانشجو به پلیس با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع، مأموران کلانتری سجاد مشهد بلافاصله وارد عمل شدند و با کشف دوربین، تحقیقات خود را آغاز کردند. سرهنگ احد کریمی گفت: مالک خانه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد که به زندان انتقال یافت. ایران
 


سایت خبری تحلیلی همصدا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.