روستای ونگ ملک اهر هیچ کمبودی ندارد/شناسایی این روستا در همان روزهای ابتدایی زلزله صورت گرفته بود

۳۰ آبان ،

مسئول بازسازی منطقه آذربایجان شرقی گفت: شناسایی و کمک رسانی این روستا همانند سایر روستاها در روزهای ابتدایی زلزله صورت گرفته و تاخیر برای امداد رسانی و آوربرداری این روستا را به شدت تکذیب می کنم.

محمدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت نابسامان روستای ونگ ملک در منطقه اهر را به شدت تکذیب میکنم، گفت: در این روستا تنها ۳ خانوار به صورت دائمی ساکن می باشند و این زلزله هیچکدام از واحدهای مسکونی در این منطقه را تخریب نکرده است.

وی ادامه داد: هیچ ساختمانی در این منطقه بالای ۶۰ درصد تخریب نشده  و تنها ترک هایی در دیوار های این واحد ها اتفاق افتاده که نیاز به آوار برداری نداشته اند.

مسئول بازسازی منطقه آذربایجان شرقی در ادامه تصریح کرد: با وجود تخریب نشدن واحدهای مسکونی در این منطقه ۳ کانکس به صورت موقت با تمامی امکانات از جمله‌، آب ،برق، گاز نصب شده است.

محمدی با اشاره به اینکه زلزله در این منطقه تلفات جانی نداشته است، افزود: تمامی ۳ خانوار ساکن در این روستا سالم می باشند و هیچ آسیبی به اشخاص این منطقه وارد نشده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: شناسایی و کمک رسانی این روستا همانند سایر روستاها در روزهای ابتدایی زلزله صورت گرفته و تاخیر به امداد رسانی و آوربرداری این روستا را به شدت تکذیب می کنم.

بر اساس این گزارش تفسیری: عبارس فلاحی باباجانی نماینده اهر و هریس در گفتگو با یکی از رسانه ها گفته بود: روستای ونگ ملک واقع در اهر بعد از ۱۰۰ روز از زلزله آذربایجان شرقی شناسایی شده و هیچ گونه اقدام برای امداد رسانی و کمک رسانی به این روستا انجام نشده است./س


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.