روستای کبراها +عکس

۱۴م آذر ،

مارهای موجودات بسیار ترسناکی می باشند و تقریبا اکثر مردم دنیا از آن ها می ترسند اما این ترس برای مردم روستایی در تایلند معنا ندارد.

ممتازنیوز: ۶۰ سال پیش یک دکتر تایلندی تصمیم گرفت روستایش را به یکی از جاذبه های گردشگری تبدیل کند او به همین سبب از هم روستایانش خواست تا مار پرورش دهند.

این سبب شد تا پرورش مار در این روستا بسیار همه گیر شود  همچنین این روزها این روستا که “Ban Kok Sa-Nga” نام دارد به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده است.

این روستا در پرورش مار بسیار مهارت دارد  و البته تخصص آن ها در مار کبرا است و به همین سبب به روستای کبری ها معروف شده اند.

تمام ۱۴۰ خانواری که در این روستا زندگی می کنند تماما به پرورش مار مشغول می باشند و همه آن ها در مقابل خانه شان جعبه هایی دارند که مملو از مارهای کبرا است.

در این روستا همه چیز بر اساس مارها است و همچنین مسابقات بسیاری نیز برگزار می گردد تا گردشگران بسیاری به روستا آیند. برای مثال یکی از مسابقات وحشتناک این روستا بوکس بین انسان و مار کبرا است.

یکی از نکات منفی در مورد این روستا خطرناک بودن آن است. تا به حال توریست های بسیاری بوده اند که بر اثر حمله مارها جان خودشان را در این روستا از دست داده اند.

مرگ و میر توریست ها در حالی است که بسیاری از ساکنین این روستا در مقابل سم مارها بسیار بادوام می باشند. یک مرد ۷۲ ساله در این روستا تا به حال ۲۱ بار نیش خورده است و به این مسئله نیز افتخار میکند.

مردم این روستا مارها را به عنوان عضوی از خانواده خودشان می دانند و نمی توانند آن ها را دور از خانه تصور کنند. بعضی از آن ها وابستگی های واقعا عجیبی به مارها دارند به طوری که با مردن مارشان مریض و بدحال می شوند.

باشگاه خبرنگاران


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.