روش آزمون بعضی مؤسسات علمی روحیه مدرک‌طلبی دانش‌آموزان را تقویت می‌کند

۲۲ آبان ،

AliKaveh-AQK-6.jpg

قائم مقام دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور در امور علمی گفت: روش آزمون بعضی مؤسسات علمی روحیه مدرک‌طلبی را ‌بین دانش‌آموزان تقویت می‌کند، در صورتی‌که آزمون‌های دانشگاه‌ها به سمت مفهومی شدن در حرکت می باشند.

به گزارش تفسیری خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، قمرزاده در همایش طلایه‌داران علمی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان لرستان افزود: مدیران باید دانش‌آموزان را به سمت و سویی سوق دهند که آزمون برای آنها وسیله‌ای برای مدرک‌طلبی نباشد، بلکه روحیه علم طلبی آنها مورد ارزیابی قرار بگیرد.

وی از اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به‌ عنوان یکی از قدیمی‌ترین تشکل‌ها در کشور یاد کرد که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت.

قائم مقام دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور در ادامه به توطئه‌های دشمن در زمینه به شهادت رسانیدن دانشمندان ایرانی اشاره کرد و افزود: این‌که طی سال‌های اخیر شاهد هستیم که دشمن فعالیت خود را در به شهادت رساندن دانشمندان علمی ما به‌کار گرفته، نشانگر این است که دشمن از قدرت حوزه علمی ایران به هراس افتاده و با این کار می‌خواهد جلوی رشد و پیشرفت علمی کشور را بگیرد.

قمرزاده ادامه داد: یکی از نکات حساس این است که دشمن امروز از پیشرفت علمی ما می‌ترسد، چراکه علم دانشمندان ایرانی در دنیا حرفی برای گفتن دارد و دشمن نمی‌تواند این را قبول کند و فکر می‌کند با به شهادت رساندن دانشمندان ما می‌تواند مانع پیشرفت علم در کشور شود.

قائم مقام دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور در امور علمی اضافه کرد: امروز که دشمن عرصه علمی ما را هدف قرار داده است مقاومت و مبارزه ما نیز باید خود به خود آرایش و گارد علمی به خود بگیرد.

در ادامه سیدعلی راستخانه مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان لرستان ارتقا‌ سطح علمی اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی را یکی از اهداف و برنامه‌های اتحادیه در سطح استانی و کشوری بیان کرد و گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی با برگزاری دوره‌های اموزشی و کنکورهای آزمایشی تلاش دارد سطح علمی دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی مدارس را بالا ببرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.