روش تامین آب و برق مسکن مهر

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

به گزارش تفسیری نوساز، مجید نامجو در گفتگو با مهر از آخرین اقدامات صورت گرفته در وزارت نیرو iبه منظور تامین آب، برق و ایجاد شبکه های فاضلاب در پروژه های مسکن مهر کشور خبر داد و گفت: اینکه تامین آب و برق مسکن مهر جزو ماموریت های اصلی وزارت نیرو است را بارها اعلام کردیم.

وزیر نیرو اظهار داشت: در حال حاضر همه واحدهای مسکن مهری که در کشور مرحله ساخت را iبه پایان رسانده و iبه دست مالکان آنها رسیده، حاوی آب و برق است.

نامجو با بیان اینکه ما در کنار طرح مسکن مهر با سایر دستگاه های دولتی همکاری می کنیم، خاطر نشان کرد: باید مسائل و موضوعات مختلف مربوط iبه این پروژه را بررسی کرد و مطابق با نیاز واحدهای تازه نسبت iبه تامین آب و برق آنها اقدامات لازم را انجام داد.

وی درباره طرح بعضی مباحث در زمینه عدم تامین iبه موقع آب و برق پروژه های مسکن مهر از سوی وزارت نیرو و اینکه بخش هایی از مسکن مهر با وجود اتمام کار بدون آب و برق مانده اند، گفت: باید مورد iبه مورد پروژه ها را مورد بررسی قرار داد.

وزیر نیرو تصریح کرد: اگر هم مواردی اتفاق افتاده باشد که واحد مسکونی تکمیل شده باشد ولی آب و برق آن را هنوز ایجاد نکرده باشند، جزئی است و نمی توان در مورد همه پروژه و یا بخش بزرگی از تامین آب و برق طرح مسکن مهر حکم کلی داد.

به گزارش تفسیری مهر، ایجاد زیرساختهای مهم مسکن مهر از جمله تامین آب، برق و شبکه فاضلاب از اولویت های مهمی است که باید در وقت تکمیل هر واحد مسکونی تامین شده باشد تا افراد بتوانند در واحدها ساکن شوند.

پیش تر بعضی مباحث در زمینه عقب افتادگی تامین آب و برق مسکن مهر iبه ویژه در پروژه های بزرگ پایتخت مطرح شده بود که در سال گذشته مقامات وزارت نیرو از اعمال بعضی روش های موقتی و جایگزین در اینباره سخن می گفتند.

بعد از آن اعلام شد که وزارت نیرو توانسته است عقب افتادگی های تامین آب و برق مسکن مهر را جبران کند و هم اکنون همزمان با هر پروژه ای که آماده می گردد، آب و برق آن نیز تامین شده است.


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.