روش جدید جذب ایرانیان به دین مسیحیت

روش جدید جذب ایرانیان به دین مسیحیت

به نقل از «ندای انقلاب» ، همزمان با جریان سازی رسانه های خبری بیگانه در خصوص بازداشت یکی از سران جریان مسیحیت تبشیری در ایران فعالیت گروههای تبشیری در فضای مجازی تشدید شده است.بر اساس اطلاعات به دست آمده از فعالیت کلیساهای غیر قانونی و زیر زمینی در ایران، جریانات تبلیغی مسیحی نما در ایران بدنبال جذب جوانان مسلمان هستند.


اسناد رسیده به ندای انقلاب حکایت از انتشار جزوات و مجموعه های صوتی منتسب به گروههای تبشیری با موضوعات ایرانیان در کتاب مقدس، چگونه مسیحی شوم؟ و ازدواج و طلاق در مسیحیت دارد.
یکی دیگر از فعالیت های گروهای تبشیری برای جذب جوانان ایرانی دادن وعده پناهندگی به آنان در صورت پذیرش آئین مسیحیت است. موضوعی که به صورت رسمی در ادارات مهاجرت آلمان، هلند و دانمارک در دستور کار قرار گرفته و با نظارت کشیشانی از کلیسا اجرا می شود.

tags

,آیین مسیح, ایرانیان مسیحی, ایرانیان و کلیسا, جامعه مسیحیت ایران, جذب مسلمانان به مسیحیت, در مورد مسیحیت, درباره کلیساهای ایران, درمورد مسیحیان ایران, دین مسیح, دین مسیحی, عکس کلیسا, مسلمانان, مسلمانان و مسیحیان, مسیحیان ایرانی, مسیحیت, مسیحیت ایران, مسیحیت در ایران, کلیسا, کلیسا در ایران, کلیسا زیر زمینی, کلیسا زیر زمینی در ایران, کلیساهای ایران, کلیساهای غیر قانونی, گروههای تبشیری

تاریخ ۲۲ تیر      

تعداد بازدید ۲۷      

موضوعاتاخبار روز ایران و جهان,اخبار سیاسی,اخبار گوناگون

     



منتظر نظر شما هستیم !


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.