روش عجیب برای تغییر بخت و اقبال!

آیا می خواهید یک زندگی طولانی و سلامت همراه با مرد یا زن رویاهایتان داشته باشید؟ آیا می خواهید در یک قرعه کشی برنده شوید؟ این خبر را بخوانید تا روش جدید ژاپنی ها برای رسیدن به آینده ای شیرین را درک کنید.
به گزارش جام کشکول؛ کف بینی هنر پیش بینی آینده با استفاده از خطوط کف دست است که همواره در ژاپن محبوب بوده است. انسان های امروزی در ژاپن نیز به کف بینی اعتقاد دارند و برای به دست گرفتن آینده شان دست به اقدام عجیب و غریبی می زنند. آنها با استفاده از عمل جراحی پلاستیک خطوط کف دستشان را تغییر می دهند تا بتوانند در زندگی، عشق و موفقیت هایشان تغییر ایجاد کنند.

روش عجیب برای تغییر بخت و اقبال!

تاکاکی ماتسوکا، جراح پلاستیک در کلینیک زیبایی شونان می گوید تاکنون بیش از ۲۰ عمل جراحی تغییر خطوط کف دست انجام داده است.
ماتسوکا می گوید: من در مورد کف بینی چیزی نمی دانستم تا اینکه دو سال پیش یک مشتری به مطبم آمد و ازمن خواست تا خطوط کف دستش را تغییر دهم. من هم در مورد این عمل تحقیقات گسترده ای انجام دادم و متوجه شدم که در کره چنین عملی صورت گرفته است. سرانجام پس از مطالعه بر روی روش های این عمل با دریافت ۱۰۰۰ دلار خطوط کف دست او را تغییر دادم.

روش عجیب برای تغییر بخت و اقبال!

پس از انجام این عمل، تاکنون ۳۷ نفر تنها در کلینیک شونان دست به این عمل جراحی پلاستیک زده اند.
دکتر ماتسوکا می گوید این عمل جراحی بسیار ساده است و تنها ۱۰ الی ۱۵ دقیقه به طور می انجامد. می توان با استفاده از یک چاقوی کوچک این کار را انجام داد ولی در نهایت خطوط ایجاد شده اصلا طبیعی به نظر نمی رسند.

روش عجیب برای تغییر بخت و اقبال!

سوالی که پیش می آید این است که آیا واقعا با تغییر خطوط کف دست آینده آنها نیز تغییر می کند؟؟؟!!!

جام

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مرضیه:

    چه بی مزه….

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.