روش های تازه پرداخت شهریه دانشگاه پیام‌نور

گردآوری شده توسط گروه آموزش ممتاز نیوز

معاون مالی و اداری دانشگاه پیام‌نور، گفت: از این پس با صدور کارت‌های اعتباری برای دانشجویان این دانشگاه، پرداخت شهریه از طریق درگاه‌های اینترنتی، ATM، تلفن بانک و دستگاه‌های POS مستقر در دانشگاه انجام می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون مالی و اداری دانشگاه پیام‌نور، گفت: از این پس با صدور کارت‌های اعتباری برای دانشجویان این دانشگاه، پرداخت شهریه از طریق درگاه‌های اینترنتی، ATM، تلفن بانک و دستگاه‌های POS مستقر در دانشگاه انجام می‌شود.

فرشاد ابراهیم‌پور اظهارکرد: از این پس با صدور کارت‌های اعتباری برای دانشجویان این دانشگاه، پرداخت شهریه از طریق درگاه‌های اینترنتی، ATM، تلفن بانک و دستگاه‌های POS مستقر در دانشگاه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تا کنون دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در سراسر کشور برای پرداخت شهریه در تمام مقاطع ناچار به پرداخت دستی شهریه در شعب بانک صادرات بودند، تصریح کرد: در پرداخت‌های دستی، فایل مبالغ پرداخت شده بعد از ۴۸ تا ۷۲ ساعت از بانک به دانشگاه می‌رسید و سیستم سامانه‌ای گلستان دانشگاه پیام‌نور آن را اعمال می‌کرد.

معاون مالی و اداری دانشگاه پیام‌نورافزود: با توجه به اینکه این فرآیند مشکلات بسیاری برای دانشگاه و دانشجویان ایجاد می‌کرد، با هماهنگی که با بانک عامل دانشگاه پیام نور یعنی بانک صادرات انجام شد، قرار بر این شد که با صدور کارت‌های اعتباری برای دانشجویان دانشگاه پیام نور، پرداخت شهریه از چهار روش نوین از جمله پرداخت از طریق درگاه‌های اینترنتی، ATM، تلفن بانک و دستگاه‌های POS مستقر در دانشگاه انجام شود و شهریه همان موقع به حساب دانشگاه واریز و سامانه گلستان آن را اعمال ‌کند.

ابراهیم‌پور همچنین خاطرنشان کرد: البته ما همچنان پرداخت دستی را حفظ کردیم، اما این نوع پرداخت را نیز به شیوه‌های نوین انجام خواهیم داد.


مجله اینترنتی ممتاز | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.