رومینیگه:بایرن باید به پیروزی‌های خود ادامه دهد

 رومینیگه این اظهارات را بعد از پیروزی دو بر صفر بایرن در بازی روز شنبه مقابل شالکه صفر چهار در هفته چهار بوندس لیگا و فاصله پنج امتیازی با دورتموند بیان کرد.

دورتموند، قهرمان آلمان در دو فصل گذشته روز شنبه از هامبورگ ( سه – دو ) شکست خورد.

رومینیگه گفت: « زمانی که ما توانایی داریم در بیرون از خانه این گونه پیروز شویم نمی توانیم خوشحال نباشیم. این خوشحالی با نگاهی به رده بندی مضاعف می شود. اما مهم این است که این موفقیت ادامه یابد و ما همه مسابقات را جدی بگیریم ».

مدیر این تیم منطقه باواریا افزود: « فصل گذشته نیز ما هشت امتیاز از دورتموند جلو بودیم اما همه به خوبی می دانند چه اتفاقی افتاد. نباید اشتباهات فصل گذشته را تکرار کنیم ».

یوپ هاینکس سر مربی بایرن نیز با تایید این دیدگاه، فاصله پنج امتیازی را تحسین آمیز توصیف اما اعلام کرد « لیگ مارتنی با سی و چهار مسابقه است ».

بایرن که بیست و دو عنوان قهرمانی در کارنامه خود دارد، فصل دو هزار و یازده – دوازده در پایان هفته ششم، هشت امتیاز از دورتموند فاصله گرفته بود.

بازیکنان بایرن در مجموع پانزده هفته صدرنشین بودند اما در دور برگشت رقابت را در دومین فصل متوالی واگذار کردند.

بایرن در مسابقات این فصل در هفت مسابقه نخست به پیروزی رسیده است: سوپر جام آلمان مقابل دورتموند ( دو – یک )، چهار بازی بوندس لیگا و پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل والنسیا ( دو – یک ).

تیم یوپ هاینکس در مسابقات بوندس لیگا روز سه شنبه میزبان وولفسبورگ است و شنبه به مصاف وردربرمن می رود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، این تیم دوم اکتبر در ادامه لیگ قهرمانان اروپا در بلاروس با باته بوریسف مسابقه خواهد داد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.