رونالدو :ریاکار نیستم به توپ طلا اهمیت میدهم

۳۰م آذر ،

مهاجم پرتغالی مادرید گفت: اگر برنده توپ طلای جهان نشود بسیار ناراحت نخواهد شد. با این حال اعتراف کرد کسب این جایزه برای او مهم است.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/12/293f3ba2c6dfb2b4b5e44247f44c2b24.gif

کریستیانو رونادو، مهاجم رئال مادرید در آستانه مراسم توپ طلای فوتبال جهان که چندی دیگر در سوئیس برگزار می‌شود، گفت: اگر چه دوست دارد که برنده جایزه مرد سال فوتبال جهان شود، اما کسب جوایز تیمی برای او از اهمیت بالاتری نسبت به جوایز فردی قرار دارد .

به گزارش ایسنا،رونالدو در این خصوص در گفت و گو با پایگاه اینترنتی فدراسیون فوتبال پرتغال، گفت: ۱۰۰ درصد مشخص است که من دوست دارم همیشه پیروز باشم. من آدم ریاکار یا دروغگو نیستم. رسیدن به توپ طلا آرزوی من است، اما فکر نمی‌کنم که اگر موفق نشوم به آن برسم پایان دنیا خواهد بود.

من بدون کسب جوایز فردی نیز می‌توانم خودم باشم. حتی اگر ناعادلانه باشد. فعالیت‌های ورزشی یک فوتبالیست با جوایز فردی او شناخته نمی‌شود، بلکه این جوایز تیمی می باشند که سبب می‌شود یک فوتبالیست از دیگر فوتبالیست متمایز شود.

مهاجم پرتغالی رئال مادرید ادامه داد: وقتی برای تیم ملی کشورم بازی می‌کنم حساسیت آن برای من بسیار بیشتر است تا جایی که برای باشگاهم رئال مادرید بازی می‌کنم. حس بازی کردن برای تیم ملی پرتغال کاملا با بازی کردن در رده باشگاهی برای رئال مادرید متفاوت است. درست است که حس پیروزی و رقابت شبیه هم می باشند، اما وقتی برای تیم کشورت بازی می کنی حساسیت آن بسیار بالاتر می‌رود.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۱۱۰ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: پنجشنبه ۳۰ آذر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , توپ طلا, رونالدو


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.