رونالدو : سیتی تلاش بیهوده نکند چرا که یونایتد قهرمان است

۰۵م آذر ،

رونالدو : سیتی تلاش بیهوده نکند چرا که یونایتد قهرمان است

اخبار لیگ برتر انگلیس : کریستیانو رونالدو طرفدار تیم سابقش منچستریونایتد است و دوست دارد منچستر قهرمان امسال لیگ انگلیس شود.

به گزارش فوتبال آنلاین سال قبل منچسترسیتی در روز آخر بازی‌ها با یک برد مقابل کویینزپارک رنجرز این قهرمانی را از منچستریونایتد ربود اما رونالدو که ۶ سال در الدترافورد برای منچستر بازی کرده است و ۳ بار عنوان این لیگ را با منچستریونایتد بدست آورده اعتقاد دارد که امسال منچستر قدرت سابقش را باز یافته و دوباره قهرمان لیگ خواهد شد.

او گفت: خاصیت این لیگ این است که رقابت همیشه و همیشه در آن بسیار است و هیچ وقت نمی‌توان نتایج بازی‌ها را از قبل پیش‌بینی کرد. به نظر من رقابت در این لیگ حتی از لالیگا هم بیشتر است زیرا تعداد تیم‌های مدعی که همیشه برای قدرت‌های فوتبال انگلیس خطرآفرین می باشند بسیار بسیار است؛

بسیاری بازیکنان نامدار در این لیگ بازی می‌کنند و به خاطر همین است که شدت رقابت تا این حد بالاست.

من تمام بازی‌های این لیگ را تا جایی که بتوانم از خانه تماشا می‌کنم و اعتقاد دارم منچستریونایتد امسال بسیار خوب عمل کرده و قهرمان می‌شود.

رونالدو چهارشنبه قبل با تیم رئال مادرید مقابل حریف دیرینه‌ ی تیم سابقش منچسترسیتی قرار گرفت و با به دست آوردن تساوی یک بر یکTمنچسترسیتی چاره ای جز حذف از لیگ قهرمانان نداشت.

زمانی که رئال برای انجام این بازی به انگلیس رفته بود ستاره پرتغالی این تیم با سرالکس فرگوسن دیداری داشتند و او بعد از این دیدار تاکید کرد که هیچ صحبتی راجع به بازگشت رونالدو به منچستر رد و بدل نشد.

او گفت:‌ما به هیچ عنوان راجع به این جور مسائل صحبت نکردیم ما دربارهٔ خاطرات خودمان صحبت کردیم و بیشتر از دیدن همدیگر خوشحال بودیم.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.