رونالدو شایسته توپ طلاست-پرس

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

رییس باشگاه رئال مادرید ستاره پرتغالی تیمش را شایسته کسب توپ طلای سال ۲۰۲۴ دانست . او گفت از این که رئال چنین بازیکن بزرگی را در اختیار دارد خوشحال است.

مراسم انتخاب بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۴ در زوریخ سوئیس برگزار شد و کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید به سلطه چهار ساله لیونل مسی پایان داد و موفق شد برای دومین بار توپ طلا را به دست آورد.

فلورینتیو پرس، رییس باشگاه رئال مادرید از رسیدن توپ طلا به رونالدو خوشحال است. پرس که در زوریخ سوئیس حضور داشت، پس از اعلام نام رونالدو گفت: بر این باورم که رونالدو شایسته این جایزه است. توپ طلا تنها جایزه‌ای برای استعداد بالای این بازیکن پرتغالی نیست که پاداشی برای تلاش و کار روزانه و مداوم اوست. رونالدو انگیزه بالایی برای پیروزی دارد. او دوست دارد روز به روز پیشرفت کند و هر آنچه را وجود دارد به دست آورد.

در رای گیری برترین بازیکن فوتبال جهان رونالدو با کسب ۲۷٫۹۹ درصد آرا در جایگاه نخست قرار گرفت و بعد از او لیونل مسی با ۲۴٫۷۲ و فرانک ریبری با ۲۳٫۳۶ به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

پرس به ستایش از مسی و ریبری پرداخت و گفت: باید بگویم که رونالدو کاملا شایسته توپ طلای امسال بود اما این بدین معنا نیست که مسی و ریبری خوب نیستند. مسی هم همچون ریبری بازیکن بزرگی است. هر سه این بازیکنان شایسته تقدیر هستند. ریبری نشان داد که بازیکن بزرگی است. پیش از این تلاش کردم تا او را به رئال مادرید آورم، اما این انتقال صورت نگرفت و او ترجیح داد قراردادش را به بایرن تمدید کند. با این حال باید بگویم از این که بازیکن بزرگی همچون کریستیانو رونالدو در اختیار داریم بسیار خوشحال هستم.

رییس باشگاه رئال مادرید در پایان سخنان خود گفت: امشب، شب مهمی برای من و تمام مادریدی‌ها بود. همه جهانیان فهمیدند که رونالدو سلطان فوتبال جهان است. اطمینان دارم که رونالدو با این جایزه اشباع نخواهد شد و تلاشش را در آینده بیشتر خواهد کرد چرا که او لحظه‌ای دست از تلاش برنمی‌دارد. باید از زیدان هم تشکری ویژه‌ای داشته باشم. او به این مراسم ‌آمد تا از رونالدو حمایت کند. زیدان برای دستیابی رونالدو به توپ طلا هر آنچه را که لازم بود انجام داد.

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.