رونالدو: قرار بود پنالتی پنجم را بزنم

کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال در صحبتهایی اعلام کرد که قرار بود تا پنالتی پنجم تیمش را در بازی مرحله نیمه نهایی یورو۲۰۱۲ مقابل اسپانیا بزند.

این درحالی است که اولین دیدار مرحله نیمه نهایی یورو۲۰۱۲ با تساوی بدون گل دو تیم اسپانیا و پرتغال به اتمام رسید و درنهایت اسپانیا در ضربات پنالتی موفق به پیروزی شد؛ آن هم بعد از آنکه ژائو موتینیو و برونو آلوس پنالتی هایی را از دست دادند تا اسپانیا با زدن پنجمین ضربه پنالتی قهرمانی اش را جشن گرفته و کریس رونالدو که معمولا پنالتی زن تیمش است، شانس آن را نداشته باشد تا ایکر کاسیاس را مغلوب کند.

درپایان این دیدار، رونالدو به خبرنگاران گفت:« من قرار بود پنالتی پنجم را بزنم ولی ما دو پنالتی را از دست دادیم. وقتی قبل از آغاز ضربات با مربی صحبت کردم، او به من گفت:” می خواهی پنالتی پنجم را بزنی؟” ومن گفتم بله. معمولا من اولین ، دومین یا سومین پنالتی را می زنم ولی این بار موافقت کردم که پنالتی پنجم را بزنم.»

رونالدو ادامه داد:« امیدوارم که اسپانیا قهرمان یورو شود، چون دوستان زیادی در آنجا دارم و در اسپانیا بازی می کنم. البته قطعا فینال سختی برای آنها خواهد بود.بازی کردن مقابل بازیکنان رئال برایم طبیعی بود. در زمین ما با هم دوست نیستیم و دوستی ما مربوط به خارج از زمین است.»

رونالدو درادامه به این نکته اشاره کرد که هضم باخت در ضربات پنالتی خیلی سخت است :« خیلی ناراحتم . باخت در مرحله نیمه نهایی و در ضربات پنالتی خیلی دردناک است ولی این مثل یک قمار است. تیم خوش شانس تر می برد.»

رونالدو ادامه داد:« ما تورنمنت خوبی را پشت سرگذاشتیم. عملکرد خوبی داشتیم و در جمع ۴ تیم برتر اروپا قرار گرفتیم و تنها دلیلی که نتوانستیم به فینال برسیم این بود که خوش شانس نبودیم. ما باید به خاطر کارهایی که کردیم احساس غرور کنیم. ولی اندکی ناامیدیم ،چون می دانستیم که می توانیم به بازی فینال برسیم. من تمام توانم را به کار گرفتم. پس از خودم راضی و خوشحالم.ما شایستگی حضور درفینال را داشتیم ولی خوش شانسی اش را نه.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.