رونالدو: مشتاقانه منتظر بازی با گالاتاسرای هستم

۸فروردین ۱۳،

رونالدو به وب سایت باشگاه رئال مادرید گفت: بازی مقابل گالاتاسرای کاملا باز و بسیار متعادل خواهد بود.

وی افزود: ما باید همانند بازی رفت در خانه بازی خوبی انجام دهیم. ما می‌دانیم آنها بازیکنان خوبی دارند و زیاد حمله می‌کنند و این برای ما خوب است زیرا شانس پیروزی ما را افزایش می‌دهد.

گالاتاسرای روز چهارشنبه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می‌رود. گالاتاسرای در فصل نقل و انتقالات ژانویه دیدیه دروگبا و وزلی اشنایدر را به خدمت گرفته و همچنین بوراک ییلماز بهترین گلزن رقابت‌ها را در اختیار دارد.

رونالدو دربارهٔ ییلماز گفت: او بازیکنی است که در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته است. زیرا زدن هشت گل کار دشواری است. مثل همیشه ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم. مدافعان باید مالکیت توپ را داشته باشند زیرا این امر برای رسیدن به نیمه نهایی بسیار مهم است.

همچنین مسوت اوزیل دیگر بازیکن کلیدی رئال مادرید در راه رسیدن به مرحله نیمه نهایی برای سومین دوره متوالی است. اوزیل در هفته های اخیر در فرم ایده آل خود بوده است.

رونالدو گفت: مسوت واقعا در شرایط ایده آلی قرار دارد و او بازیکن مهمی برای ما است. او در چند فصل اخیر ثابت کرده که یک بازیکن کلیدی است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، وی افزود: من عاشق همبازی بودن با او هستم. زیرا او یک بازیکن واقعا با استعداد است و ما به خوبی یکدیگر را درک می‌کنیم. به همین دلیل است که واقعا با او راحت هستم و امیدوارم این شرایط تا پایان فصل باقی بماند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.