رونالدو : می توانستیم سه گل به ثمر برسانیم

۱۱اردیبهشت،

تیم فوتبال رئال مادرید روز سه شنبه در دیدار برگشت از مرحله نیمه پایانی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر صفر مهمان خود بروسیا دورتموند آلمان را شکست داد اما از راهیابی به دیدار پایانی این رقابتها بازماند.

در این دیدار که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید در حضور حدود هشتاد هزار تماشاگر برگزار شد کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید در دقیقه هشتاد و سه و سرخیو راموس در دقیقه هشتاد و هشت گلهای رئال را به ثمر رساندند.

اما با توجه به پیروزی چهار بر یک دورتموند در دیدار رفت این تیم در مجموع دو دیدار با نتیجه چهار بر سه به پیروزی رسید و به دیدار پایانی این رقابتها صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، رونالدو گفت:«می دانیم اگر در دقایق ابتدایی نیمه اول گل می زدیم، نتیجه بازی عوض می شد. زیرا دورتموند امشب ابتکار عمل لازم را نداشت. همچنین در آلمان نیز نباید با آن نتیجه مغلوب می شدیم. با این حال از مسابقه سربلند بیرون آمدیم و از هواداران قدردانی می کنیم.»

این بازیکن پرتغالی همچنین در مورد ادامه حضورش در رئال مادرید تصریح کرد :«در مورد آینده ام در باشگاه نگران نیستم. من همچنان دو سال قرارداد دارم و نگران تمدید آن نیستم. هر جایی که باشم می خواهم به روند برد ادامه دهم.نگران ادامه همکاری مورینیو با باشگاه نیز نیستم، من به تنهایی در خصوص همکاری با رئال تصمیم گیری می کنم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.