رونالدو: هم خوشحالم، هم ناراحت!

۱۶م اسفند ،

مهاجم پرتغالی رئال مادرید با وجود خوشحالی از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی از حذف منچستر یونایتد احساس ناراحتی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رئال مادرید در دیدار شب قبل برابر منچستر یونایتد موفق شد دو بر یک به پیروزی برسد.

کریستیانو رونالدو، مهاجم سابق منچستر یونایتد پس از بازی اعتراف کرد: اگر چه از راهیابی رئال مادرید به مرحله یک چهارم نهایی احساس خوبی دارم، اما از حذف منچستر یونایتد ناراحتم.

مهاجم ۲۸ ساله رئال مادرید که گل دوم و حساس تیمش را به ثمر رساند و سبب شد رئال مادرید، منچستر یونایتد را حذف کند، ادامه داد: من کار خودم را انجام دادم و کمک کردم تا تیمم به پیروزی برسد و بابت این موضوع بسیار خوشحالم اما حس عجیبی دارم. حسی شبیه این که بخواهی کاری را انجام دهی ولی قادر به انجام آن نیستی.

رونالدو در ادامه در گفت‌وگو با تلویزیون اسپانیا ادامه داد: چندین سال در منچستر یونایتد بازی کردم و اگر یک روزی نیز مقابل رئال مادرید قرار شود بازی کنم همان حسی را دارم که مقابل منچستر یونایتد داشتم. این که هواداران از من استقبال خوبی به عمل آوردند برای من بسیار جالب بود. برگشتن به اینجا و دیدن دوستانم حس وصف نشدنی برایم رقم زد. من بسیار خوشحالم، اما در عین حال از حذف منچستر یونایتد ناراحتم.

رونالدو در پایان دربارهٔ خوشحالی نکردنش بعد از گل زدن برابر منچستر یونایتد گفت: به خاطر احترام برای کسانی که در اینجا همیشه با من رفتار خوبی داشتند، ترجیح دادم خوشحالی نکنم. مهم‌ترین نکته برای من رساندن رئال مادرید به دهمین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.