رونالدو: هیچ رفاقتی با مسی ندارم!

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

ستاره کهکشانی ها اعلام نمود که رابطه اش با اسطوره ی فوتبال جهان تنها در مسائل حرفه ای و فوتبال است.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری روئیترز، رونالدوی ۲۷ ساله اعلام نمود که با آنکه رابطه ی کامل جدی و حرفه ای با مسی دارد اما هیچگونه رابطه ی دوستی با او برقرار نکرده است.

این دو نفر در سال های اخیر به عنوان رقبای اصلی یکدیگر معرفی شده اند و هر دو برای بزرگ ترین باشگاههای جهان بازی می نماید که تیم های آنها نیز به سهم خود در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر می باشند.

اما رقابت این دو قهرمان به رقابت های باشگاهی ختم نمی شود آنها در دریافت عناوین مختلف فردی در عرصه ی فوتبال همچون توپ طلا، کفش طلا، بازیکن سال نیز با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رونالدو با اینکه اشاره می نماید که این دو بسیار نزدیک نمی باشدند در عین حال تائید نیز می نماید که هیچ مشکلی بین آنها وجود ندارد و او برای ستاره ی بارسلونا احترام قائل است.

رونالدو در این ارتباط گفت: مسی بازیکن بزرگی است من همانند دیگر فوتبالیست ها با او نیز رابطه ی کاری دارم ما با یکدیگر صمیمی نمی باشدیم و هیچ دوستی و رفاقتی نداریم چرا که رختکن هایمان مشترک نمی باشد من برای او به لحاظ حرفه ای احترام قائلم اما خوب حقیت این است که با او دوست نمی باشدم، ما تنها با یکدیگر علایق مشترک داریم همین .

وی در ادامه افزود: موضوع فقط مال امسال نمی باشد در طول ۵ سال قبل همین طور بوده و ما هیچگاه نتوانسته ایم با یکدیگر رابطه ای غیر از روابط کاری برقرار کنیم چرا که هیچ دیدگاه مشترکی جز فوتبال نداریم./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.