رونالدو پردرآمدترین بازیکن جهان می شود؟

بینا- علاقه رونالدو به اینکه پردرآمدترین بازیکن جهان شود اختلاف او را با سران رئال مادرید بیشتر کرده و این زنگ هشداری برای باشگاه های متمول اروپایی محسوب می شود. رومن آبراموویچ مالک چلسی در کنار مالکان عرب پاری سن ژرمن و منچسترسیتی تنها مقصدهایی هستند که می توانند به اندازه ساموئل اتوئو، پردرآمدترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان به رونالدو دستمزد دهند.

دستمزد ۷/۹۸ میلیون پوندی خالص او در سال، رونالدو را در رده دهم لیست پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان قرار داده و این در حالی است که ساموئل اتوئو با ۱۵/۹۱ میلیون پوند در صدر این جدول قرار دارد.

رونالدو حداقل ۵۰ درصد افزایش در دستمزدش می خواهد که خالص دریافتی او را به ۱۱/۸ میلیون پوند می رساند اما این مسئله پیچیده تر از این حرف هاست و تقریبا ۵۰ درصد از حق عکسهای او به باشگاه رئال می رسد و مالیات سنگینی هم در اسپانیا از حقوق او کم می شود.

رونالدو به جز دستمزد خود از باشگاه، ۱۳/۴۵ میلیون پوند از اسپانسرها درآمد دارد، این همان رقمی است که او از سران سانتیاگو برنابئو می خواهد.

رونالدو ماه گذشته گفت: «به خاطر مسائل حرفه ای ناراحت هستم، سران باشگاه کاملا از موضوع آگاه هستند.» رئال باید ۲۴ درصد از دستمزد رونالدو را به عنوان مالیات به دولت اسپانیا پرداخت کند اما با توجه به وضعیت بد اقتصادی کشور، این رقم مالیات به ۵۲ درصد رسیده است.

پیشنهاد برای جذب رونالدو از ۸۰ میلیون پوند رقمی که رئال او را از منچستر یونایتد به خدمت گرفت شروع خواهد شد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.