رونالدینیو صاحب لوکس‌ترین ویلا/ عکس

«خانه او چقدر می‌ارزد؟» ، « قیمت خانه او خیلی‌است، خیلی گران است، خیلی زیاد…» ،‌ « خوب می‌خواهم جواب دقیقش را بدانم!» ، « من هم دقیق جواب دادم، خیلی گران است، خیلی!»

این مکالمه یک مجری تلویزیونی با یکی از ارزش‌گذاران سرمایه‌های قابل تبدیل در اسپانیاست. آنها درباره خانه رونالدینیو ستاره فوتبال صحبت می‌کنند. زمانی که مجری عکس‌هایی را از خانه عجیب‌ و قصرمانند این فوتبالیست نشان می‌داد از یک کارشناس خواست که روی خانه او قیمت‌گذاری کند. این کارشناس اسپانیایی از این کار طفره رفت؛ آن هم تنها به یک دلیل…
قیمت این خانه آنقدر بالا بود که او فقط توانست آنرا «خیلی زیاد» عنوان کند!

به گزارش  هفت روز به نقل از اقتصاد ایران آنلاین؛ ما با ثروت کلان رونالدینیو کاری نداریم و حتی نمی‌خواهیم در حساب‌های جاری و شخصی او کند و کاو کنیم. در این گزارش ما تنها می‌خواهیم از امکانات خانه یا هتلی که رونالدینیو برای خود به صورت سفارشی ساخته است صحبت کنیم.
این فوتبالیست از چندی پیش در اسپانیا( منطقه بارسلونا) این ویلای قصرمانند را خرید. البته ویلای او از نظر امکانات بیشتر شبیه به یک هتل ۵ ستاره است.
این خانه حدود ۲۰ اتاق دارد که هر کدام آنها به صورت مجزا برای خود سرویس‌های حمام و دستشویی و وان و جکوزی دارند. اتاق‌های اصلی این خانه «بسیار گران» رو  به دریاست و در تراس آن هم یک جکوزی هوشمند کار گذاشته شده‌است.

قسمت نشیمن و پذیرایی این خانه دقیقا مثل لابی یک هوتل سوپر لوکس است. در فضای بیرون آن باغی وجود دارد که در آن یک استخر بزرگ، آلاچیق‌های تفریحی، بارهای غذا و نوشیدنی و… وجود دارد.

نکته دیگر این خانه نورپردازی جذاب آن در شب است. برخی می‌گویند نورپردازی‌های خلاقانه و رویایی و تکنولوژی که برای آن به کار رفته‌ هزینه بسیاری طلب می‌کرده‌است.
دکوراسیون و مبلمان این ویلای لوکس هم قسمت دیگری از ماجراست. رونالدینیو برای مبلمان و وسایل خانه خود از طرح و ساخته‌های هنرمندان بسیاری استفاده کرده است و حتی بعضی از آنها را به معروف‌ترین هنرمندان اسپانیا سفارش داده‌است. تمام این نکات و استفاده از مبلمان یا ایده‌های خاص در این خانه واقعا تخمین زده قیمت آنرا بسیار دشوار کرده‌است و شاید هیچ‌گاه نتوان روی این خانه قیمت گذاشت.

با این مشخصات؛ که ما فقط به گوشه‌ای از آنها دسترسی داریم می‌توانیم حرف کارشناس اسپانیایی را پذیرفت که این خانه خیلی گران است! در زیر می‌توانید عکس‌های این خانه فوق‌لوکس را ببینید!

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.