روند صعودی قیمت سکه آتی در بورس کالا/ سکه تحویل آذر یک میلیون و ۲۳۶ هزارتومان

۱۷م آذر ،

تالار مجازی بورس کالای ایران برای معاملات قراردادهای آتی سکه هفته قبل روند صعودی داشت و تا آخرین روز معاملات (پنج‌شنبه) نیز این روند ادامه یافت به گونه‌ای که سکه تحویل آذرماه از روز شنبه که با نرخ یک میلیون و ۱۵۷ هزارتومان آغاز معامله کرده بود با افزایش حدود ۸۰ هزارتومان به یک میلیون و ۲۳۶ هزارتومان رسیده و معامله شد.

به گزارش خبرنگار بورس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با افزایش قیمت طلا و سکه در بازار غیر رسمی و همچنین رشد نرخ دلار، قراردادهای آتی سکه در بورس کالا نیز مثبت شد و این امر بر تمامی قراردادهای تحویل آذر، دی و بهمن تاثیر گذاشت.

بر همین اساس سکه تحویل دی‌ماه که ابتدای هفته یک میلیون و ۱۸۹ هزارتومان بود، با بیش از ۱۰۰ هزارتومان افزایش به یک میلیون و ۲۹۳ هزارتومان خرید و فروش شد و سکه تحویل بهمن نیز از یک میلیون و ۲۲۷ هزارتومان در این یک هفته به یک میلیون و ۳۴۹ هزارتومان افزایش قیمت داشت.

در روز چهارشنبه (۱۵ آذر) نیز معاملات آتی سکه در حالی پایان یافت که قراردادهای تحویل آذر، دی و بهمن به ترتیب با قیمت یک میلیون و ۲۰۹ هزار تومان، یک میلیون و ۲۶۲ هزار تومان و یک میلیون و ۳۱۹ هزار تومان خرید و فروش شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.