رونق اقتصادی ایران و سوریه با برگزاری نمایشگاه/ توضیحات مدیر کل نمایشگاه های سوریه در شرایط تبلیغات سیاسی

 نمایشگاه سوریه به مساحت هفت هزار مترمربع با مشارکت ۳۰۰ شرکت در بیست و هشتم آوریل(۹ اردیبهشت) به مدت پنج روز در تهران برگزار می شود.
به گزارش خبرآنلاین این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای دیدار تاجران سوریه و ایران و گسترش روابط تجاری میان کشور فراهم می کند.
“محمد عباس”، وزیر اقتصاد و تجارت سوریه و رئیس کمیته پیگیری امور برگزاری نمایشگاه با اشاره به اینکه این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه تولیدات و صنایع سوریه از لحاظ کیفیت و مشارکت در خارج از این کشور است، تاکید کرد؛ این نمایشگاه در روابط اقتصادی میان ایران و سوریه و رونق آن تاثیر بسزایی دارد.
از سوی دیگر، “محمد حمود”، مدیر کل نمایشگاه ها و بازارهای بین المللی سوریه این نمایشگاه را با توجه به تبلیغات بین المللی سیاسی، رسانه ای و اقتصادی علیه این کشور، بسیار با اهمیت خواند و گفت: این نمایشگاه تولیدی به اعتبار بازارهای بزرگ ایران به گسترش و رشد بازارهای تولیدی سوریه کمک شایانی خواهد کرد.
“حمود” در ادامه افزود: این نمایشگاه شامل صنایع مختلف سوریه از تولید به مصرف مانند صنایع بافندگی، غذایی، آرایشی، پتروشیمی می شود.
وی با اشاره به بالابودن سطح روابط سیاسی ایران و سوریه گفت: سطح روابط اقتصادی ایران و سوریه باید به سطح روابط سیاسی دو کشور برسد.
“فهد درویش”، رئیس کمیته عالی سرمایه گذاران در مناطق آزاد سوریه گفت: این نمایشگاه در زمینه روابط اقتصادی میان دو کشور نقش بزرگی را ایفا خواهد کرد و ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه با استقبال گسترده شهروندان ایرانی روبرو شود.

وی افزود: توافقنامه تجارت آزاد میان ایران و سوریه در ماه مارس گذشته جهت تقویت فرصت های سرمایه گذاری میان دو کشور به عنوان گامی در جهت تکامل و پیشرفت اقتصادی وارد مرحله اجرا شد.

۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.