رونق اندک بازار جهانی رایانه‌های شخصی

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

اگرچه در اوایل این فصل عرضه رایانه‌های شخصی در بازار جهانی با سرعت اندک دنبال می‌شد، اما به دنبال خریدهای تجاری از سوی شرکت‌ها و سازمان‌ها این روند در ماه‌های آتی رونق یافت.
 
PC market beats expectations
 
 
به گزارش فارس به نقل از آی‌تی پی، کارشناسان بر پایه یک مطالعه تازه اعلام کردند که در فصل سوم سال جاری میلادی در مجموع ۸۱٫۶ میلیون دستگاه رایانه شخصی وارد بازار جهانی می‌شود.
 
مرکز تحقیقاتی IDC در گزارش تازه خود با نام "بررسی فصلی بازار جهانی رایانه‌های شخصی" توضیح داد که اگرچه در اوایل این فصل عرضه رایانه‌های شخصی در بازار جهانی با سرعت اندک دنبال می‌شد، اما به دنبال خریدهای تجاری از سوی شرکت‌ها و سازمان‌ها این روند در ماه‌های آتی رونق یافت و در طول ماه سپتامبر فروش رایانه‌های شخصی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۸٫۱ به میزان قابل ملاحظه بیشتر شد.
 
بررسی‌ها نشان داد که فروش رایانه‌های شخصی به سازمان‌ها و شرکت‌ها به میزان قابل ملاحظه افزایش یافته است. در این بازار سه تولیدکننده اصلی رایانه‌های شخصی یعنی شرکت‌های لنوو، دل و HP طی فصل قبل با افزایش فروش محصولات خود مواجه شدند.
 
"لورن لوورد"( Loren Loverde) مدیر بررسی بازار جهانی رایانه‌های شخصی در شرکت IDC گفت: «نتایج فروش جهانی رایانه‌های شخصی در فصل سوم امسال دقیقا شبیه به پیش‌بینی‌های قبلی بود که البته، متاسفانه رشد چشمگیری را در این بازار نشان نداد. پیش‌بینی می‌شود که برای آینده نزدیک رشد قابل ملاحظه‌ای در این بازار صورت نگیرد».

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.