رونق کسب و کار با الحاق “مغان” به منطقه آزاد تجاری ارس/ اختصاص ۸۰ میلیارد تومان بودجه به زه‌کشی اراضی کشاورزی اردبیل

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

برومند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

نماینده مردم اردبیل در مجلس، گفت: در سفر رئیس جمهور به این استان، بیش از ۸۰ میلیارد تومان بودجه به زه‌کشی اراضی کشاورزی اختصاص یافته و محورهای مواصلاتی استان اردبیل بهسازی شده است.

“حبیب برومند داشقاپو” نماینده اردبیل، پارس‌آباد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره مشکلات بخش کشاورزی حوزه انتخابیه‌اش، اظهار داشت: طبق گزارشات هواشناسی، شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار بیش‌ترین سهم از خشکسالی را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با بیان اینکه کشاورزان از این خشکسالی بسیار ضرر دیده‌اند، افزود: یک مجتمع کشاورزی بیش از ۲۲۰میلیارد تومان متضرر شده و کمبود آب منجر به از بین رفتن بسیاری از مزارع و باغات پارس‌آباد شده است.

برومند، اضافه کرد: به دنبال از بین رفتن زمین‌های کشاورزی بیکاری متولد شده و مشکلات عدیده اقتصادی را برای مردم این منطقه فراهم می‌سازد.

نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس با مثبت ارزیابی کردن پروژه‌های عمرانی استان اردبیل، گفت:محورهای مواصلاتی استان اردبیل بهسازی شده و در سفر “روحانی” به حوزه انتخابیه بنده، بیش از ۸۰ میلیارد تومان بودجه به زه‌کشی اراضی کشاورزی اختصاص یافته تا فعالیت‌ها در این زمینه به خوبی پیش رود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به دستور رئیس‌جمهور کشورمان مبنی بر تبدیل شدن شهر مغان به منطقه آزاد تجاری، خاطرنشان کرد: اگر منطقه مغان به منطقه آزاد تجاری ارس ملحق شود رونق بازار کار را موجب خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.