رونمایی از سایت تخصصی CNG

۲۲ آبان ،

همزمان با پنجمین کنفرانس بین المللی صنعت CNG از سایت تخصصی CNG با حضور مسئولان بلندپایه کشور رونمایی می شود.

جلیل سالاری مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، با بیان این مطلب گفت: در قبل سایت تخصصی برای خودروهای گازسوز نداشتیم با پیگیری مسئولان سایت تخصصی برای فعالان CNG به صورت آزمایشی راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: در جریان پنجمین کنفرانس بین المللی CNG و نمایشگاه تجهیزات و صنایع وابسته پایگاه اطلاع رسانی علمی خودروهای گازسوز با حضور وزیر نفت به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

سالاری اظهار داشت: در کنفرانس CNG چهار پانل تخصصی در خصوص سوخت پاک و مباحث زیست محیطی، اقتصاد، بهره برداری و نگه داشت مطلوب جایگاه CNG، راهبردها و نقشه راه صنعت CNG و تولید، خدمات پس از فروش و معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران، ارتقای دانش و مهارت و تکنولوژی در صنعت CNG کشور، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری خارجی، بررسی فرصت ها و چالش های صنعت CNG، تبیین نقش صنعت CNG در تحقق اهداف کلان و سیاست های کلی نظام در افق ۱۴۰۴ و گسترش فرهنگ و رعایت نکات ایمنی توسط عرضه کنندگان و مصرف کنندگان CNG را از اهداف اصلی پنجمین کنفرانس بین المللی CNG برشمرد./عب


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.