رونمایی از لوج فشرده کتابخانه الکتورنکی آثار انتشار یافته پژوهشگاه

۲۰ آبان ،

به همت روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و همزمان با هفته کتاب؛

همزمان با هفته کتاب و در روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه مصادف با روز کتاب، تکریم کتابداران و خادمان نشر از لوح فشرده کتابخانه الکترونیکی آثار منتشرشده پژوهشگاه رونمایی می‌شود.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات؛ همزمان با هفته کتاب و در روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه مصادف با روز  کتاب، تکریم کتابداران و خادمان نشر از لوح فشرده کتابخانه الکترونیکی آثار منتشرشده پژوهشگاه رونمایی می‌شود.
بنابراین گزارش تفسیری؛‌ این مراسم با حضور دکتر یحیی طالبیان ریاست پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و در ادامه نشست علمی- تخصصی «کتاب در عصر جهانی شدن» با سخنرانی دکتر کامران فانی محقق و مترجم بنام کشور و عضو هیئت‌علمی کتابخانهٔ ملّی و سرپرست بخش ایران‌شناسی کتابخانهٔ ملّی‌ و عضو شورای عالی دایره‌المعارف بزرگ اسلامی در سالن اجتماعات پژوهشگاه برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است؛ این لوح فشرده شامل معرفی پژوهشگاه، معرفی و فعالیت های پژوهشکده‌ها و مرکز افکارسنجی به دو ز بان فارسی و انگلیسی و معرفی سایر فعالیت های پژوهشگاه می باشد.
بر اساس این گزارش تفسیری؛‌ نشر الکترونیکی این نرم افزار شامل متن کامل گزیده‌ای از آثار پژوهشگاه از جمله کتاب ها، نظرسنجی ها، نشست ها، فصلنامه و خبرنامه است. گالری تصاویر فعالیت ها، نشست ها و همایش های برگزار شده در پژوهشگاه نیز سایر بخش های این لوح فشرده چند رسانه ای را تشکیل می دهند.
همچنین؛ از بخش های این نرم افزار چند رسانه ای می توان به آرشیو کامل سیزده دوره جشنواره پژوهش فرهنگی سال اشاره داشت که پوستر و تیزر جشنواره به همراه عکس هایی از مراسم اختتامیه و معرفی کامل آثار برگزیده در این بخش عرضه شده است.معرفی فعالیت های پژوهشگاه در جشنواره امام‌رضا (ع)، شورای عالی عتف و همچنین فهرستی از مراکز حاوی تفاهم‌نامه‌ با پژوهشگاه از دیگر قسمت های این لوح فشرده است.
گفتنی است؛ مراسم رونمایی از این لوح فشرده و نشست مزبور روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه از ساعت ۱۰ الی۱۲ به نشانی تهران، خیابان ولیعصر‌(عج)، پائین تر از میدان ولیعصر‌ (عج)، خیابان دمشق، شماره ۹، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود و حضور در این نشست برای کلیه علاقه مندان و دانشجویان آزاد است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.