رونمایی از موشک بالستیک ایران

۰۸اردیبهشت،

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان اظهار داشت: موشک های جدید بالستیک و کروز ایرانی در نیمه اول سال جاری رونمایی خواهد شد.

ممتازنیوز: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان اظهار داشت: موشک های جدید بالستیک و کروز ایرانی در نیمه اول سال جاری رونمایی خواهد شد.

سرتیپ پاسدار «احمد وحیدی» در پاسخ به این سؤال که در حوزه موشکی، جدیدترین دستاوردهای کشور چیست؟ افزود: موشک های جدید هوا پایه و بالستیک جدید جمهوری اسلامی در نیمه اول سال جاری به بهره برداری خواهد رسید. همچنین بهره برداری های دیگری از جمله یک موشک جدید کروز با برد بیشتر نسبت به نمونه های قبلی و بمب های جدید در طرح های جدید دفاعی کشور جای دارد.

وزیر دفاع تصریح کرد: در حوزه هوایی هم بالگردهای جدید و هم پرنده ها و پهپادهای جدیدی به اضافه لیست دیگری از ادوات به بهره برداری خواهد رسید.

سردار وحیدی در پاسخ به این سؤال که هواپیمای جنگنده کوثر هم در طرح های جدید دفاعی کشور جای دارد یا خیر؟ گفت: تکمیل طرح هواپیمای جنگنده کوثر در دستور کار وزارت دفاع قرار دارد اما در نیمه اول سال جاری افتتاح نخواهد شد.

وی دربارهٔ تجهیزات و ویژگی های جنگنده کوثر نیز خاطرنشان کرد: این هواپیمای جنگنده ویژگی های ممتازی نسبت به نمونه های مشابه دیگر دارد، اما اجازه بدهید سایر موارد در زمان بهره برداری مورد اشاره قرار گیرد.

خبرگزاری مهر


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.