رونمایی از ناوشکن جماران ۲ و شناور پرنده در آینده نزدیک

۳۰ام بهمن ،

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد: از یک ناوشکن کلاس موج به نام جماران ۲ و شناور پرنده با شکل و نوع جدید در آینده‌ای نزدیک رونمایی می‌شود.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، “سردار احمد وحیدی” در حاشیه سومین روز اولین همایش توسعه سواحل مکران و اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران افزود: ناوشکن جماران ۲(سهند) به‌زودی به آب انداخته می‌شود.

بنا بر گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، وی با بیان این‌که موضوع توسعه سواحل مکران بسیار مهم است، تصریح کرد: توسعه سواحل مکران با تدابیر فرمانده معظم کل قوا و حضور نیروی دریایی ارتش در این منطقه افزایش یافته است.

وی با تاکید بر این که توجه به توسعه این سواحل به طور جدی در دستور کار دولت است، یادآور شد: سواحل مکران نقش راهبردی در حوزه استراتژیک داشته و دولت برنامه‌های متعددی را در این راستا در دستور کار خود دارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: توجه به قطب سوم پتروشیمی و توسعه منطقه آزاد، حل مسایل مربوط به ماهیگیری، کشاورزی و آبرسانی در این منطقه از برنامه‌های دولت است.

سردار وحیدی خاطرنشان کرد: آینده این منطقه بسیار روشن است و کارگروهی در دولت به ریاست معاون اول رییس جمهوری تشکیل شده که طرح های اولیه آن به این کارگروه پیشنهاد و مورد تایید قرار گرفته است.

وی ادامه داد: متولی مشخصی برای توسعه این سواحل به‌زودی معرفی می‌شود تا پیشرفت و مدنیت در این منطقه با شتاب بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.