رونمایی از کتاب «تاریخ تمدن ایران و جهان»

جام جم آنلاین: دوره هفت جلدی «تاریخ تمدن ایران و جهان» تألیف استاد محمود حکیمی در مجتمع شهید «مختار سلیمانی» رونمایی می شود و علاوه بر این مراکز فرهنگی هنری تهران در هفته جاری میزبان بیش از ۲۸۰ ویژه برنامه خواهند بود.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در مجموعه «تاریخ تمدن ایران و جهان» به تمدن های نخستین تا پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخته شده است. این مجموعه روز ۱۴ تیر ماه ساعت ۱۸ در مجتمع شهید «مختار سلیمانی» واقع در منطقه ۱۸ تهران رونمایی خواهد شد.

نقد و بررسی کتاب «سرشار از انتظار»، ۱۴ تیر در فرهنگسرای ابن سینا، نقد و بررسی کتاب «کمی دیرتر» اثر سید مهدی شجاعی، ۱۳ تیر در فرهنگسرای ارسباران و شب شعر اندیشه، ۱۳ تیر در فرهنگسرای اندیشه از دیگر برنامه های ادبی مراکز فرهنگی هنری تهران در هفته جاری است.

کارگاه آموزش آشنای جان با موضوع سیری در آثار سنایی، عطار و مولوی، ۱۱ تیر در فرهنگسرای اندیشه، مسابقه کتابخوانی از کتاب «اخلاق همسایه داری و آپارتمان نشینی» از ۱۰ تا ۱۴ تیر در کتابخانه فرزانگان و نشست حکایت نی با موضوع ادبیات ایران و مفاخر ادبی، ۱۲ تیر در کتابخانه گلستان برگزار می شود.

همچنین نشست شاهنامه خوانی، ۱۳ تیر در کتابخانه سلام، نشست سعدی شناسی، ۱۴ تیر در کتابخانه دکتر شهیدی، گنجینه معنوی با موضوع آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن و مسابقه حفظ آیات، ۱۲ تیر در خانه فرهنگی آیت الله ایروانی و کارگاه آموزش فیلمنامه نویسی، ۱۱ تیر در فرهنگسرای بهمن از دیگر برنامه های مراکز فرهنگی هنری پایتخت در هفته جاری است.

نمایشگاه تصویرسازی سقای آب و ادب از ۱۰ تا ۱۵ تیر در فرهنگسرای ارسباران، نمایشگاه تذهیب تا ۱۹ تیر در فرهنگسرای اشراق و نمایشگاه دوسالانه پوستر طلوع، ۱۰ تا ۱۵ تیر در فرهنگسرای بهمن از دیگر برنامه های هنری این هفته خواهند بود.

علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات ویژه برنامه های هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.