رونمایی از ۴ نرم افزار قرآنی

جام جم آنلاین: چهار نرم افزار قرآنی به همراه نمایشگاه مجازی قرآن بیستمین نمایشگاه بین المللی قران کریم با حضور «سید محمد حسینی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی، اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این مراسم که شامگاه پنجشنبه در بخش رسانه های دیجیتال نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار شد جمعی از مسوولان فرهنگی و بازدید کنندگان نمایشگاه قرآن نیز حضور داشتند.

نرم افزارهای رونمایی شده شامل عناوینی چون «معجزه»، «مکنون»، «الحان الذاکرین» و «تلاوت» است.

نرم افزار «معجزه» اثر موسسه معجزه است که در این نرم افزار ترجمه و تلاوت قرآن کریم در قالب ۳۰ لوح فشرده با صدای دوبلرهای مطرح و همچنین قاریان برجسته ایران و جهان جمع آوری شده است.

نرم افزار «مکنون» اثر موسسه آوای مهر کوثر است که در آن تلاوت کل قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه قرار داده شده که برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان قابل استفاده است.

نرم افزار «الحان الذاکرین» اثر موسسه «آوای مهربانی» است که در این نرم افزار به آموزش مداحی و آشنایی الحان مداحی و همچنین روشهای صداسازی و بهداشت صوتی ویژه قاریان و مداحان جمع آوری شده است.

نرم افزار «تلاوت» نیز اثرموسسه خادم القران الکریم که تهیه آن چهار سال به طول انجامیده است و در این نرم افزار روخوانی، تجوید، صوت و لحن اموزش داده شده و شامل ۵۴۰ تلاوت با کیفیت بی نظیر است.

در ادامه این مراسم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایشگاه مجازی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم رونمایی شد.

با افتتاح این نمایشگاه امکان دسترسی همه علاقه مندان قرآنی به آثار ارائه شده دراین نمایشگاه بدون محدودیت زمانی و مکانی میسر شد.

همچنین امکان پیمایش نمایشگاه به صورت بصری با تصاویر پانورامای ۳۶۰ درجه ای نیز امکان پذیر شده است.

در بخش دیگری از این مراسم از پدیداورندگان این چهار نرم افزار و بویژه دوبلرهای فعال در تولید این نرم افزارها شامل سعید مظفری ،چنگیز جلیلوند ، مریم شیرزاد ومنوچهر زنده دل با حضور «سید محمد حسینی» وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی تقدیر شد.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا ۲۴ مرداد ماه پذیرای بازدید کنندگان از این رویداد بزرگ قرآنی و معنوی است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. زهرا سادات نوری:

    با سلام درمورد نرم افزار تلاوت بیشتر توضیح بدید،از کجا تهیه کنیم .با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.