رونمایی از آیفون تازه ۱۰۰روز بعد از سیستم عامل تازه

۰۵ تیرماه ۱۳،

این طور که از هم‌اکنون پیش‌بینی شده است شرکت اپل در تاریخ ۲۰ سپتامبر طی همایشی گوشی هوشمند تازه خود را معرفی می‌‌کند.
 
 
به گزارش فارس به نقل از فوربز، اگر شما هم یکی از کاربران گوشی‌های هوشمند آیفون میباشید و هنوز سراغ مدل آیفون ۵ نرفته‌اید، به زودی مدل تازهتر این محصول با نام آیفون ۵S وارد بازار می‌شود تا آن را برای خود خریداری کنید.
 
 سیستم‌عامل iOS 7 که اپل آن را چندی پیش معرفی کرد روی گوشی آیفون ۴ هم اجرا می‌شود که البته همه قابلیت‌های آن در این محصول قابل اجرا نیست. اما خبر خوب این است که از هم‌اکنون تنها ۱۲ هفته باقی مانده است تا این سیستم‌عامل را در گوشی هوشمند تازه اپل در اختیار بگیرید.
 
این طور که از هم‌اکنون پیش‌بینی شده است شرکت اپل در تاریخ ۲۰ سپتامبر طی همایشی گوشی هوشمند تازه خود را معرفی می‌‌کند. "دِیو اسمیت"(Dave Smith) از مسؤولان روزنامه International Business Times تاریخ یاد شده را تایید کرده است.
 
به گفته او، زمان عرضه گوشی هوشمند تازه اپل را می‌توان از روی زمان عرضه نسخه قبلی سیستم‌عامل این شرکت موسوم به iOS 6 پیش‌بینی کرد. زمانی که اپل این محصول را به صورت رسمی معرفی کرده بود، ۱۰۰ روز بعد گوشی هوشمند تازه خود را به دست کاربران رساند. بر این اساس، اگر از زمان معرفی iOS 7 صد روز محاسبه کنیم، گوشی هوشمند تازه اپل در تاریخ ۲۰ سپتامبر به صورت رسمی از جانب این شرکت معرفی می‌شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.