رونمایی از اولین پوستر تبلیغاتی فیلم فرهادی در ایران

اولین پوستر تبلیغاتی فیلم ˝گذشته˝ به کارگردانی اصغر فرهادی برای اکران عمومی در ایران رونمایی شد.

 به گزارش خبرگزاری هنر ایران،این پوستر تبلیغاتی در اصل نظر منتقدان فیلم در فرانسه است که به فارسی ترجمه شده است.

فیلم “گذشته” قرار است از چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه در گروه سینمایی«آفریقا» به‌واسطه‌ پخش «فیلمیران» عرضه شود.

در خلاصه داستان “گذشته” آمده است: «احمد (علی مصفا) ۴ سال پس از جدایی از همسر فرانسوی‌اش به در خواست او راهی پاریس می‌شود تا مراحل اداری طلاقشان را طی کرده و ثبت کنند. او در مدت اقامت کوتاهش متوجه آشفتگی “لوسی” دختر همسر سابقش می‌شود. تلاش او برای کمک به “لوسی” پرده از رازی در قبل بر می‌دارد.»

علاوه‌بر «برنیس بژو» (بازیگر نامزد اسکار و گلدن‌گلوب و برنده‌ سزار و برگزیده کن) و همچنین «طاهر رحیم» (برنده جایزه سزار)، بازیگران دیگری چون «علی مصفا»، «پائولین بورلت»، بازیگر بلژیکی فیلم معروف «زندگی صورتی»، «الیس آگویس»، «ژان جستین» ،«سابرینا وازانی» و«بابک کریمی» در این فیلم، مقابل دوربین محمود کلاری رفته‌اند.

اصغر فرهادی در گفت‌و گویی که در جشنواره‌ی فیلم کن با خبرنگار ایسنا داشت، تاکید کرد: اکران «گذشته» در ایران برای من بیشتر از فیلم‌های دیگرم اهمیت دارد.

این کارگردان برگزیده اسکار با ابراز خرسندی از اینکه شرایط اکران فیلم «گذشته» در ایران فراهم شده است، ادامه داد: برای من اهمیت دارد که همزمان با کشورهای دیگر، در ایران هم تماشاگران بتوانند فیلم را ببینند.

به گزارش ایسنا، فیلم «گذشته» تازهترین ساخته‌ی اصغر فرهادی در طول چهار هفته‌ی قبل در سینماهای فرانسه به ۸۰۰ هزار تماشاگر رسیده است و همچنان نمایش ادامه دارد.


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.