رونمایی از تمبر یادبود آیت الله بهجت

همزمان با سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت آیت الله العظمی «محمدتقی بهجت فومنی» عصر پنجشنبه تمبر یادبود این مرجع عالیقدر جهان تشیع با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.

ایرنا: در مراسم رونمایی از تمبر یادبود آیت الله بهجت فومنی نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار، جمعی از ائمه جمعه و نمایندگان و مسوولین این استان حضور داشتند.

 «رضا تقی‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم با اشاره به ابعاد والای شخصیتی این عالم ربانی و فرزانه گفت: آیت الله بهجت که مایه مباهات جهان اسلام و مسلمانان دنیا به ویژه مردم ایران اسلامی است، در بیداری و روشنگری جامعه اسلامی نقش ارزنده‌ای ایفا کرد.

تقی‌پور ادامه داد: امروز تمام شیعیان جهان و انسان‌های آزاده، با دل و جان با این مرجع عالیقدر و عالم ربانی ارتباط برقرار کرده‌اند و این ارتباط معنوی و خدایی ناگسستنی است.

وی درباره تمبر یادبود آیت الله بهجت فومنی بیان داشت: ۲۲۰ هزار قطعه از تمبر یادبود ایشان چاپ و به ۲۰۰ کشور دنیا و نیز ۱۳۰ موزه و ۱۷۰ هزار مشترک داخلی و خارجی ارسال می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از توسعه فرهنگ شناساندن مفاخر دینی از طریق تمبر یادبود خبر داد و اضافه کرد: هدف اصلی از چاپ تمبرهای یادبود این شخصیت‌های بزرگ به ویژه در عرصه‌های دینی و مذهبی، معرفی ابعاد شخصیتی این بزرگان به جهانیان است.

آیت الله العظمی بهجت فومنی در ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۸۸ بر اثر ایست قلبی به ملکوت اعلی پیوست.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.