رونمایی از «جانی دپ» با شغل جدید

قرار است «جانی دپ» بازیگر فیلم سینمایی دزدان دریایی کارائیب و اخیراً فیلمهای تیم برتون مثل آلیس در سرزمین عجایب در همکاری با انتشارات هارپرکالینز اقدام به چاپ کتابهای مورد علاقه خود کند که گفته می شود اولین آنها کتابی درباره «باب دیلان» خواهد بود.

انتشارات بازیگر هالیوودی اینفینیتوم نیهیل (Infinitum Nihil) نامگذاری شده است که مفهومی با موضوع ابدیت، تخیل و اعتماد دارد. یکی از اولین کتابهایی که قرار است انتشارات خصوصی دپ منتشر کند در سال ۲۰۲۲ وارد بازار کتاب می شود که «داستانهای حل نشده باب دیلان» نام دارد که توسط مورخ آمریکایی داگلاس برینکلی نوشته شده و گفتگوهایی با خواننده و آهنگساز آمریکایی در پاریس و آمستردام است.

برینکلی درباره انتشار این کتاب و هدف آن می گوید: «جانی و من این کتاب را به این خاطر انتخاب کردیم که با اسم و موضوع انتشارات همخوانی دارد و فکر می کنیم انتخاب مناسبی برای شروع کار انتشارات آقای بازیگر محسوب شود. موسیقی دیلان حس گرم و هیجان انگیزی در هر دوی ما ایجاد می کند. از دوران نوجوانی آهنگ های دیلان الهام بخش کارهای بزرگی در من بود.»
 

لازم به ذکر است مورخ و بازیگر آمریکایی پیش از این به طور مشترک نویسندگی در کتاب مستند زندگی و کار دکتر هانتر تامپسون درباره جوایز اسکار را تجربه کرده بودند. جانی دپ در سال ۲۰۱۱ در فیلمی بر اساس رمان تامپسون با عنوان «دفترچه یادداشت عجیب» بازی کرده بود.

اولین کتاب اختصاصی انتشارات دپ در سال ۲۰۲۲ وارد بازار می شود که رمانی از خواننده فولکلور آمریکایی وودی گوتری با عنوان «خانه زمین» است که درباره زندگی و جنگ آدمهای معمولی و ارتباط با سودهای بانکی است. گوتری این کتاب را در سال ۱۹۴۷ نوشته بود ولی هیچ انتشاراتی حاضر نبود آن را منتشر کند.

یو اس ای تودی/ ۱۵ اکتبر/ ترجمه محمد حسنلو

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.