رونمایی از جنایات سربازان شیطان

۰۳م اسفند ،

فارس گزارش داد: بنیاد هابیلیان همزمان با سومین سالگرد دستگیری عبدالمالک ریگی نرم‌افزار چندرسانه‌ای بازشناسی و بررسی جنایات گروهک موسوم به جندالله با نام سربازان شیطان رونمایی می‌کند.

این نرم‌افزار جامع دارای بخش‌های متنوعی است که شامل اعترافات ریگی، شرح اتفاق‌های تروریستی، معرفی شهدا و قربانیان، ارتباط گروهک ریگی با گروهک منافقین، بازتاب جنایات آنها در رسانه‌‌ها و گالری فیلم و عکس است.

موضوعات موجود در این نرم‌افزار دارای بخش‌های مختلفی مانند شخصیت و پیشینه سرکرده گروهک عبدالمالک ریگی، عقاید و ریشه افکار این گروهک، انگیزه‌های ظاهری و حقیقی تشکیل این گروه، جنایات تروریستی‌، حمایت بعضی از کشورهای غربی و عربی از ریگی، ارتباط جندالشیطان با دیگر گروهک‌های تروریستی است.

همچنین در این نرم‌افزار به دیدگاه مردم سیستان‌ و بلوچستان و قوم بلوچ دربارهٔ این گروهک، دیدگاه علمای اهل سنت دربارهٔ آنها، چگونگی دستگیری سرکرده و اعضای این گروهک، اعترافات سرکرده و بعضی از اعضا، وضعیت گروهک پس از اعدام سرکرده آن، چرایی و چگونگی تلاش گروهک برای تفرقه میان شیعه و سنی در منطقه و نتایج حاصل از آن، افشای حمایت رسانه‌های فارسی‌زبان خارج‌ از کشور، معرفی شهدا و قربانیان ترور شده توسط این گروهک پرداخته شده است.

گروهک جندالشیطان طی چند سال فعالیت تروریستی، ۴۰۹ نفر را کشته و زخمی کرده است و بالاخره سرکرده این گروهک در بامداد چهار اسفند ۱۳۸۸ دستگیر و در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ به دار مجازات آویخته شد.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.