رونمایی از خودرو جدید ۳۱۵ MVM در ورزشگاه آزادی

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

امیرحسن امیری مدیر بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو از رونمایی خودرو جدید این شرکت طی مراسمی که بین دو نیمه دیدار روز جمعه تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی برگزار می شود، خبر داد.

رونمایی از خودرو جدید 315 MVM در ورزشگاه آزادی

وی درباره قرعه‌کشی این خودرو گفت: قرار است یک دستگاه خودرو را به قید قرعه به یک هوادار که بلیت الکترونیکی خریده است، اهدا کنیم.

امیری با بیان اینکه هوادارانی که می‌خواهند در این قرعه‌کشی شرکت کنند باید بلیت الکترونیکی تهیه کرده باشند گفت: قصد ما از اجرای این قرعه‌کشی این بود که فرهنگ استفاده از بلیت الکترونیکی را میان تماشاگران بیشتر کنیم و تماشاگران بیشتر به ورزشگاه بیایند.

وی به حمایت های این شرکت از تیم های ملی ایران در رشته های مختلف اشاره کرد و افزود: بعد از المپیک لندن در مراسمی که داشتیم به مدال اوران این دوره از بازیهای المپیک خودروهایی را هدیه کردیم و قطعا در آینده نیز این اقدامات در جهت حمایت از ورزش ملی ایران صورت خواهد گرفت.

امیری در پاسخ به این پرسش که آیا این شرکت مثل چند شرکت خودروسازی دیگر قصد حضور در ورزش و تیمداری را ندارد، گفت: تاکنون به این موضوع به طور جدی وارد نشده ایم اما این احتمال وجود دارد که آینده بخواهیم روی این مسئله هم برنامه ریزی کنیم.

رونمایی از خودرو ۳۱۵ جدید این شرکت جمعه با حضور هادی طباطبایی دروازه بان پیشین تیم استقلال و علی انصاریان بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس انجام خواهد شد و پس از آن این خودرو از طریق قرعه کشی به یک تماشاگر حاضر در ورزشگاه اهدا خواهد شد.

– .

آخرین اخبار اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.