رونمایی از دو اسمارت فون Desire 601 و Desire 300 اچ تی سی

ممتازنیوز:

شرکت اچ تی سی از دو اسمارت فون جدید خود رونمایی کرد. HTC Desire 601 اسمارتفونی با صفحه نمایش ۴.۵ اینچی TFT با رزولوشن ۵۴۰ در  ۹۶۰ پیکسل، ضخامتی ۹.۸۸ میلیمتری و باتری ۲۱۰۰mAh است. قدرت این دستگاه را یک پروسسور ۱.۴ گیگاهرتزی دو هسته ای اسنپ دراگون ۴۰۰ تامین می کند.

1

از دیگر مشخصات آن می توان به ۱ گیگابایت رم، قابلیت ارتباطی LTE و HSPA+ 42Mbp، ویژگی هایی چون HTC Zoe وVideo Highlights، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی با ویژگی هایی چون Sequence shot, Always Smile, Object Removal و VideoPicو سنسور ۱/۴ اینچی BSI، دیافراگم F/2.0 و لنز واید  ۲۸mm و دوربین جلو VGA اشاره نمود. اسمارت فون HTC Desire 601 در اکتبر سال جاری عرضه می شود.

HTC Desire 300 دارای صفحه نمایشی ۴.۳ اینچی WVGA و پردازنده ۱ گیگاهرتزی دو هسته ای Snapdragon S4 همراه با ۵۱۲ مگابایت رم می باشد.

2

ویژگی Blinkfeed، دوربین ۵ مگاپیکسلی همراه با دیافراگم F/2.8 و لنز ۳۴mm، حافظه داخلی ۱.۲ گیگابایتی (حافظه داخلی در اختیار کاربر) همراه با یک اسلات مایکرواس دی و باتری ۱۶۵۰mAh نیز از دیگر مشخصات این اسمارت فون می باشد. HTC Desire 300 نیز در ماه اکتبر برای فروش عرضه می شود.

gsmarena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.