رونمایی از راه و رسم همسرداری در جامعه امروز

به گزارش خبرآنلاین، «راه و رسم همسرداری در جامعه امروز» عنوان کتابی از امین‌الله اکبری عصر دیروز با حضور نویسنده و تنی چند از اصحاب قلم در فرهنگسرای اندیشه رونمایی شد.

اکبری که خود مشاور حوزه خانواده است، کتاب «راه و رسم همسرداری» را بر مبنای مسائل روانشناسی و اسلامی و همراه با نمونه‌هایی از مشاوره‌های خانواده به رشته تحریر در آورده است. اهداف ازدواج، ویژگی‌های همسر مناسب، تحکیم خانواده و وظایف زن و مرد نسبت به یکدیگر از جمله مسائلی است که در این کتاب به تفصیل به آنها پرداخته شده و اکثر فصل‌ها نیز با احادیثی اسلامی آغاز می‌شود. نویسنده در این کتاب با تصویرسازی شرایطی نزدیک به شرایط واقعی در زندگی زناشویی، تلاش دارد خواننده را هرچه عینی‌تر با شرایطی شفاف در رابطه زناشویی مواجه کند. این کتاب علاوه بر پرداختن به موضوعات زناشویی در دوران ازدواج به موضوعات پیش و پس از ازدواج نیز می پردازد.

مولف کتاب «راه و رسم همسرداری در جامعه امروز» در این مراسم طی سخنانی با تاکید بر بومی بودن این کتاب نسبت به سایر کتاب های منتشرشده در این حوزه در کشور، گفت: این کتاب برگرفته از تجربیات و تحقیقات سال های متمادی مشاوره و تدریس در حوزه خانواده است و توصیه‌ها و سفارش‌هایی قابل اجرا برای زیباتر و معنوی‌تر کردن زندگی خانوادگی ارایه کرده است. خوشبختانه تا کنون در زمینه‌های زناشویی و روابط همسران کتاب‌های متعددی نوشته شده است. در این کتاب نیز تلاش شده با بیانی ساده و روشن برای مردان و زنانی که قصد ازدواج دارند و یا تشکیل خانواده داده‌اند، نکات ارزنده‌ای مطرح شود. در واقع هدف اصلی تالیف این اثر ارایه رویکردها و معیارهای تشکیل و ساماندهی یک خانواده متعادل با بینش صحیح و کاربردی است.

در این کتاب مسایلی همچون «اهداف فلسفه ازدواج و ویژگی‌های همسران مناسب» در دوره قبل از ازدواج، «مراسم و آداب ازدواج و نحوه رسیدن به آرامش و سکون»، «وظایف مرد در قبال همسر»، «اهمیت و جایگاه زنان و وظایف آن‌ها در رابطه با شوهرداری» و «مساله طلاق و راه‌های جلوگیری از آن » در دوره زندگی زناشویی آورده شده است.

انتشارات قدیانی کتاب «راه و رسم همسرداری در جامعه امروز» را در ۳۳۰۰ نسخه و با قیمت ۵ هزار تومان روانه بازار نشر کرده است.

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب و هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را ( در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه پست می توانند این رمان را سفارش بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.