رونمایی از شهید تقلبی یک فرقه در صدای آمریکا+تصویر

۲۳خردادماه،

رسانه های ضدانقلاب این بار نیز به جنجال آفرینی در خصوص یکی از هواداران فرقه نه چندان شناخته شده “یارسانیان” پرداختند؛

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، رسانه های ضدانقلاب که از هر فرصتی برای حمله به نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند این بار نیز به جنجال آفرینی در خصوص یکی از هواداران فرقه نه چندان شناخته شده “یارسانیان” پرداختند؛ رسانه دروغ پرداز صدای آمریکا که وابسته به کاخ سفید می باشد در گزارشی که دیروز پخش نمود به کشته شدن یکی از حامیان فرقه یارسانی پرداخت و سعی داشت ماجرا را آنطور که دلش می خواهد تعریف کند.

 

به گزارش ماهستیم نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها نیز محدودیت هایی برای فعالیت فرقه ها و حتی دیگر ادیان (که در سایر مناطق جهان رسمی شناخته می شوند) اعمال می گردد؛ به عنوان مثال می توان به مسلمانان کشورهای اروپایی اشاره کرد که در بعضی موارد اجازه حضور در مدارس برای تحصیل و یا کار در سازمان ها و اداراه ها را ندارند و یا مسلمانان میانمار که بهفجیع ترین شکل ممکن توسط بودائیان مورد حمایت سران آمریکا کشته می شوند.

 

حال چنین برخوردی در کشورهای اروپایی که مدعی دموکراسی می باشند اتفاق می افتد و رسانه های ضدانقلاب خبری در مورد آن منتشر نمی کنند ولی در مورد کشته شدن یکی از حامیان فرقه یارسانی که خودش دست به خود سوزی زده است جنجال آفرینی می کنند. گفتنی است “نیک مرد طاهری” از حامیان فرقه یارسانی برای نشان دادن اعتراض خود دست به خودسوزی زد که به سبب شدت آسیب فوت کرد.

فرقه یارسانی برای جلب توجه رسانه های معاند و ضدانقلاب عنوان “شهید” را برای کشته شده مزبور استفاده کرد، که از قضا این چنین نیز شد! شبکه تلویزیونی صدای آمریکا عکسی از اعلامیه فوت “نیک مرد طاهری” انتشار یافتن کرد که عنوان شهید در آن ملاحظه می گردد.

 

فرقه “یارسان” یا “دین یاری” در اواخر قرن هفتم توسط “سلطان اسحاق” در “اورامان کردستان” پایه گذاری شد، یارسانیان که کتاب شان “دفتر” نام دارد اعتقاد دارند که “دالاهو” پر رمز و رازترین مکان جهان می باشد؛ اعتقاد این فرقه بر انسان خدایی و خرد جمعی است. از مشخصات اعضای فرقه یارسانی ریش و سبیل بلند می باشد که در مورد چهره  شخص مصاحبه شونده با صدای آمریکا و نیز فرد کشته شده این مهم دیده نمی شود!!!


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.