رونمایی از محصول جدید چری در نمایشگاه آرژانتین

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 رونمایی از محصول جدید چری در نمایشگاه آرژانتین

رونمایی از محصول جدید چری در نمایشگاه آرژانتین

در اواخر ماه ژوئن سال گذشته، ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو در بوینس آیرس برگزار شد.

به گزارش ممتازنیوز، این نمایشگاه که مهمترین نمایشگاه خودرو در آرژانتین است، شاهد حضور برند های معتبر خودروی جهان در کنار یکدیگر بود. شرکت خودروسازی Chery نیز با در اختیار داشتن فضایی ۵۰۰ متری و خودروهای جدیدی همچون Tiggo جدید در دو مدل تک و دو دیفرانسیل و QQ3که برای افراد جوان طراحی شده است با یک رویه جدید طراحی و مونتاژ شده است. جذاب ترین مدل نمایش داده شده در نمایشگاه به نام New Fulwin بود.
خودرو New Fulwin (ام.وی.ام۳۱۵) به دلیل ظاهر منحصر به فرد و ویژگی های فنی خود در گروه خودروهای کامپکت(جمع وجور) قرار دارد. موتور ACTECO با حجم ۱٫۵ لیتری، ۱۰۸ اسب بخار و ۱۶ سوپاپ بهترین عملکرد ر ا برای این خودرو در تمامی جاده ها و شرایط آب و هوایی مختلف به همراه دارد.
در عین حال می توان به تجهیزات ایمنی استاندارد این خودرو از قبیل: بدنه ضد ضربه، چهار میله ضربه گیر جانبی، ستون فرمان جمع شونده، پشت سری های قابل تنظیم، سپری های جذب کننده انرژی در جلو و عقب خودرو و همچنین دو ایربگ جلو و سیستم ترمز ABS+ EBD بهمراه ترمز دیسکی چرخهای جلو و ترمز کاسه ای در چرخهای عقب اشاره کرد.موارد فوق باعث ساخت خودروی برتر با استانداردهای بالا در طراحی ، عملکرد و ایمنی شده است .
خودرو MVM 315 به دلیل ظاهر منحصر به فرد و ویژگی های فنی خود در گروه خودروهای کامپکت(جمع وجور) قرار دارد. موتور ACTECO با حجم ۱٫۵ لیتری، ۱۰۸ اسب بخار و ۱۶ سوپاپ بهترین عملکرد ر ا برای این خودرو در تمامی جاده ها و شرایط آب و هوایی مختلف به همراه دارد. در عین حال می توان به تجهیزات ایمنی استاندارد این خودرو از قبیل: بدنه ضد ضربه، چهار میله ضربه گیر جانبی، ستون فرمان جمع شونده، پشت سری های قابل تنظیم، سپری های جذب کننده انرژی در جلو و عقب خودرو و همچنین دو ایربگ جلو و سیستم ترمز ABS+ EBD بهمراه ترمز دیسکی چرخهای جلو و ترمز کاسه ای در چرخهای عقب اشاره کرد. موارد فوق باعث ساخت خودروی برتر با استانداردهای بالا در طراحی، عملکرد و ایمنی شده است.
مدیر عامل چری در آرژانتین به مطبوعات گفت: ما بسیارخرسندیم که به اهدافمان در نمایشگاه بین المللی بوینس آیرس رسیدیم. ما نه تنها محصولات جدیدمان را در خط تولید بی نقص چری در آرژانتین معرفی کردیم؛ بلکه نقش چری را در بازار آرژانتین تثبیت نمودیم.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.