رونمایی از پایگاه اینترنتی نقل و انتقال دانشجویی معاونت پارلمانی دانشگاه آزاد

۲۹خردادماه،

سایت نقل و انتقال دانشجویی حوزه معاونت پارلمانی با حضور معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر حیدرعلی شایانفر معاون هماهنگی دانشگاه آزاد در مراسم رونمایی از پایگاه اینترنتی نقل و انتقال دانشجویی، گفت:‌ در قبل فرآیند بررسی درخواست نقل و انتقال دانشجویان به سبب دستی و کاغذی بود،‌ به کندی انجام می‌شد که خوشبختانه با راه‌اندازی پایگاه اینترنتی نقل و انتقال حوزه معاونت پارلمانی با کمک معاونت دانشجویی، انتقال اطلاعات متقاضیان نقل و انتقال در کم‌ترین زمان و با بیشترین سرعت عملیاتی می‌شود.

وی افزود: با توجه به هزینه گزاف مکاتبات اداری به صورت دستی راه‌اندازی این پایگاه اینترنتی صرفه جویی‌های عظیمی را در راستای سیاست‌های مکاتبات الکترونیکی به دنبال دارد.

شایانفربا بیان اینکه با پیگیری های مستمر دانشگاه “شبکه پیام دولت” به سیستم اتوماسیون اداری سازمان مرکزی در آینده‌ای نزدیک متصل می‌شود، تصریح کرد: توسط این سیستم زمان پاسخگویی به مکاتبات الکترونیکی به صورت لحظه‌ای انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملک محمدی معاون پارلمانی دانشگاه آزاد، تصریح کرد: به منظور تسریع در پاسخگویی به متقاضیان نقل و انتقال دانشجویان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و با هدف تحقق نظرات رییس دانشگاه آزاد راه‌اندازی پایگاه اینترنتی نقل و انتقال دانشجویی حوزه معاونت پارلمانی در دستور کار قرار گرفت.

وی عدم مراجعه حضوری متقاضیان نقل و انتقالات دانشجویی به معاونت پارلمانی و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها را از مزایای این پایگاه اینترنتی عنوان کرد و افزود: متقاضیان با کد رهگیری می‌توانند پاسخ نامه درخواست خود را پیگیری کنند.

وی افزود: این پایگاه اینترنتی با همکاری معاونت دانشجویی، معاونت پارلمانی و معاونت هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شد.

همچنین، در این مراسم، معاونان دانشجویی، فرهنگی، رییس مرکز آزمون ورییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد حضور داشتند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.